14 april 2008

Suzy siger: Gutter Twins

Jeg er så træt at jeg ligner en der har fåresyge.

Men HURRAAAAAA jeg glæder mig til i aften hvor jeg skal til koncert med

GUTTER TWINS

(og HER er et link der fører dig til deres myspace - hør "Idle Hands" i playeren).

Mark Lanegan synger som en GUD, mand. Og så i Lille Vega, ahmen det bli'r godt.

På med gummiskoene, op foran.

Suzy Q
- hvad? Hvilket speciale? Jamen de her billetter blev købt for laaang tid siden.

Update:
Koncerten var FREMRAGENDE. Jeg stod på første parket og havde poterne på scenekanten!

I blir nødt til at høre en af verdens bedste stemmer - her. Bandet har to sangere. Først synger den ene det første vers - og så ... synger Mark Lanegan. Hans stemme er ubeskrivelig.
Det sker præcis på 1:35, men se for guds skyld det hele, for det er et godt nummer.

2 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

. . . U crazy Woman U ;) . . .

er KLAR over at der er mindre end TRE måneder til roskilde! hehe

Uden Relevans sagde ...

fedt navn!