17 april 2008

Suzy siger: Det blir ved

Så skulle jeg tisse helt vildt meget - løb rundt som en hovedløs høne på arbejdet og tænkte kun "opgave! opgave! opgave!" uden at noget konstruktivt kom ud a'ed.

Ude Hvor Man Kun Kan Gå Alene vendte jeg bagparronen til tønden og trak båwserne ned.

*KLONK*

Mobil i baglomme lå nu på bunden af porcelainet. Efter et splitsekunds tøven *yrgh* skød jeg - hurtig som en ninja - højre pote i det våde element og reddede dyret op.

Kun iført underbenklæder, akkompagneret af mine egne højlydte "shit! shit! shit!" flåede jeg papirservietter ud af dispenseren og tørrede og pakkede ind, tørrede og pakkede ind.

Efter nogen tid blev det presserende present for mig, hvorfor jeg var gået derud. Herefter måtte jeg klare det jeg skulle, mens jeg afmægtigt betragtede min druknede mobil. Samtidig med at jeg omhyggeligt undgik at røre NOGET med min kontaminerede højre.

Umiddelbart herefter klarede jeg et møde med vagtplanlæggeren, der skævede undrende på min sønderdelte mobil og de 5 papirservietter jeg konstant duppede på løsdelene, med et træt: "tabte den i lokummet", hvorefter jeg fortsatte med at forsøge at overskue den maj måned hun havde planlagt for mig (så lidt som muligt tak, opgave! opgave! opgave! *hiver efter vejret*)

Resten af dagen vaskede jeg så hænder vel nok 20 gange og skævede håbefuldt til min mobil og alle dens løsdele, der lå spredt på mit bord, og forsøgte distræt at passe mit arbejde. Jeg prøvede at sætte den sammen og tænde. Den blinkede tappert et par gange - Ja? Kom så! Du kan godt! - og gik så ud med et suk. Suk. Det er straffen for ikke at købe den iPhone i London.

Nu sidder jeg hjemme og kegler ud over alt det jeg ikke får lavet.

You bought them - NOW READ THEM!!!



Suzy Q
- det blir en utroligt lang maj måned

Update: Mobilen virker igen. Den lugter mærkeligt :-/ Og jeg skal ha den op til munden?

8 kommentarer:

Anna sagde ...

Been there, done that!

Lad den tørre i et døgns tid eller mere, og prøv så at tænde den igen. Min overlevede.

Pedrsn™ sagde ...

jæsjæs det er herre uffe at sku jave hånden ned i kummen . . uanset hvor hurtig en ninja man er :)

det der - tabe ting i lokummets dybe vand - stunt, er jeg også god til - så jaja mann -.- både mobiler og andre spændende ting!

Har dog også engang tabt min pung ned i lokummet . . hmm så det var en herre najs tur hjem fra biograf med lokumsvåde papir- og penge sedler klasket rundt om bilens blæser ! Weee tjuban´g

Det et tegn! den Iphone er i hus - når OpgaveRæzet er slut ;D

Audio Video Disco sagde ...

Øhh... sikke en situationsafpasset logik, Suzy. Er vi enige om at det ville være din freakin' iPhone der ville ligge i den brune/hvide grav nu, hvis du havde haft købt den?

Og må jeg sige noget... VEEEENT!! Apple lancerer snart en 3G version, og der er indkaldt til stormøde i juni hvor der skal keynote's og sådan.

Dana Watsham sagde ...

Telefon? Der er kun ét svar: Rodalon.

Glæd dig til "Beyond Buzz". IK?

carina sagde ...

Hmmm som da jeg til jobsamtalen lige efter at have fået adgangskortet udleveret og sat det fast i bukserne smutter på toilettet for at tisse af inden de hente mig.
Plop sagde det.....
Jeg fik det vasket lidt, jeg håber ikke de lagde mærke til at alt det der lige var blevet skrevet på det var gået af i vask?

Suzy Q sagde ...

AVD: okay jeg venter på den 3G iPhone, så :)

Dana: Hvad er rodalon?

Carina: hihihihiiiiiiii :D flot

Dana Watsham sagde ...

rodalon er desinfektion + lugtfjerner. Og det er ikke hverken så miljøuvenligt eller stinkende som klorin ...

Suzy Q sagde ...

dana: aaahh! Tak.

pedrsn: Den der med pungen var styg, maaaarn! dirty money!