01 april 2008

Suzy siger: Ahhhhhhh!

Fra og med torsdag har jeg ferie. Lissom i: Så melder panikken sig for ALVOR mht. ikke at have fået skrevet een linie på den dersens opgave. Lissom i: Der skal siges nej til alle fristelser. SKAL.
Jeg har permanent åndenød og et lille chok i maven der snører struben sammen.
(Dem, der siger at kroppen og psyken hænger totalt meget sammen og er billeder på hinanden har jo beviseligt ret!) Jeg har ikke læst en linie og dog kommer jeg ikke igang. Det er som om jeg har fået studere-allergi. Jeg gider ikke læse noget som helst.

Jeg vil meget hellere arbejde. Tusind timer om ugen.

Lige nu er jeg på vej til noget af det allerbedste af slagsen: Den slags, hvor der er kaffe og danskvand og frisk frugt i lange (og snorlige) baner hele dagen. Hvor man skal sidde og lytte og tale og udføre tænke- og kreativt arbejde.

MAND :o)

Suzy Q
- kom så gamle Suzy, du ka godt

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg sender hermed masser af energi, overskud, vilje og god karma. Du kan godt! Gør det så!

Suzy Q sagde ...

tak moffe :) jeg har brug for al, AL den opbakning jeg kan få. Oh maaan... jeg er på klippens yderste kant.

Pedrsn™ sagde ...

. . ambitionsniveau på vågeblus ;)

man kan vist godt holde fat på den der klippe rand - med det yderste af neglene?

Suzy Q sagde ...

pedrsn: Jeg hænger ALTID i det yderste af neglene :-/