23 marts 2008

Suzy siger: Tak for påske

Varmede op til højtiden med en del arbejde. Skærtorsdag var der så venner og venners børn på udebane med håndmalede æg og stor trillekonkurrence. Værten vandt; han kylede sin bemalede, ovale high-speeder ad H til og fik pokalen.

Langfredag skulle der så være frokost i Rockborgen. Det væltede ind med afbud, nogle var syge og nogle havde venner der havde byggekriser, og lige som jeg begyndte at hænge med hovedet
mødte gæsterne op og var så umanérligt hyggelige, at jeg om lørdagen led af post-alkoholsyndrom, og derfor blev jeg ordineret kæmpe fjernsyn og film i lange baner, skyllet ned med cola og smeltet ost på recept. (Ku det ikke være fedt hvis de serverede burgere på apoteket? Som tømmermands-medicin? I håndkøb?)

I dag har den stået på svigermekanik og i morgen står den på arbejde. Udmærket.

Alt imens alting står på, kværner min hjerne rundt i Afsluttende Opgave. Jeg sagde til en kollega: "Men jeg har jo marts, april og maj til at lave den", hvorpå hun svarede: "Øh.. det er ikke for noget, men marts er altså gået". Urrrhg!

Så nu har jeg kun TO måneder til at gøre det sværere for mig selv end det behøver at være.

Suzy Q
- panik på horisonten

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

wolla jeg sværger det skal nok gå Søster lagkage!

Pedrsn™ sagde ...

pfhh -.- to måneder er en evighed! ..

haha godt det ik er mig ;)

Suzy Q sagde ...

Morfar og Pedrsn: I er mine to trofaste riddere. hvis jeg nogensinde skulle blive for kry, så har jeg jer to til lissom at holde mig totalt meget på plads.

Pedrsn™ sagde ...

totalt i orden -.- ;)