27 marts 2008

Suzy siger: Problemidentifikation

Jeg er gået i hovedopgaveskrivnings-mode. Her til at starte med identificeres problemer.
Og når man har en hammer, ser man søm alle vegne.


Netstrømpe i sutsko: Æstetisk problem



Netstrømpe ureparérbart infiltreret af uld fra sutsko:
Praktisk problem (afledt af det æstetiske problem)



Suzy Q
- løses ved omtanke og grundighed. To egenskaber jeg ikke besidder. Ny model: Smid ud og køb nye. Hader at købe tøj. Problem uløseligt. Akademisk mission accomplished.

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Du er et af naturens vidundere. :)

Audio Video Disco sagde ...

Det fattede jeg ikke en skid af.

Suzy Q sagde ...

tak moffe :o) klikklik

AVD: Jeg øver mig i akademisk metode. Her er det nok at beskrive tingene. Man behøver ikke at gøre noget ved dem.

Pedrsn™ sagde ...

hva fa'en er det nederste billede . .et slangeskin . . eller udspændt netstrømpe .

Pedrsn™ sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Audio Video Disco sagde ...

Bevares.... men jeg fatter stadig ikke en skid. Kan ikke engang se hvad billederne forestiller.

Pedrsn™ sagde ...

hmmm . . det også de der akademikere der kan se SÅ meget mere mellem linierne end os andre fummelfingrede håndværkere. . . eller noget! ;)

Pedrsn™ sagde ...

HALLO!! ja nu kan jeg sku da god se det! men det også fordi jeg allerede har drukket 4 bacardi Breezers og en røvfuld gajol små blå . . Pimperi på arbejdspladsen har altid været mig meget kært!

jojo din nett sok inficeret med uld fra din utrolige! æstetiske suttesko . .

HA! kom ikke her og sig man ikke er hurtig fremme i skoen dér! ;)