05 marts 2008

Suzy siger: Kulør på den firbenede

Søster Æblekind har gjort mig opmærksom på, at nogen sætter lidt mere kulør på tilværelsen end man skulle tro muligt. Hvad skete der? Var det en kunstner der løb tør for lærred, eller startede det med en gal/genial 3-årig, hvis forældre ophøjede en simpel skarnstreg til en vane?

Nåmen der var mange bemalede katte og jeg ved ikke hvorfor, men jeg kom straks til at tænke på diverse bloggere - som ejer, så kat.


Her er Regitzes kat. Et dristigt design og klar til at fange et eller andet eller drøne et sted hen.


Her er Strikketantens kat med inka og oomph



Det her er af en eller anden grund Uffes kat; den sover på desken i hans boghandel



Det her er Thereses musikalsk/poetiske misser


.. og Liselottes kat ligger pænt og venter på at få strikket sit outfit færdigt.




Og så er der Morfars kat. Kattens evne til at blæse det hele en hatfuld.

Link

Suzy Q
- intet ansvar for fejlplaceringer. Byt selv om.

8 kommentarer:

Uffe sagde ...

Genialt - til hvis der skulle komme for mange kunder!

Uden Relevans sagde ...

Sød vuffer...eh.. kat!

Så skal der klikkes :o)

Therese sagde ...

Fnis! De er godtnok fine, og jo, det kunne sagtens være mine to musikalske misser :-D
Skønne billeder er det!

Liselotte sagde ...

Sikke flotte de er... men idéen, hvor fanden er den kommet fra? ;-)

Dana Watsham sagde ...

Tora HAR fundet sminkekassen frem ...

Pedrsn™ sagde ...

muhahaha de da sköre de misser! :)Hvor har du fundet dem henne ? hos en skør artista dé sprøjtepistola?

hva er det der ska klikkes på hos mOrfar. . klik klik jeg ve det ik !

Kagekonen sagde ...

he-he, hvor er de skønne... hvor har du fundet dem?

Suzy Q sagde ...

Jamen det var en mail videresendt fra min søster og mailen referer vist til en bog om emnet?

Nu hvor jeg har tænkt lidt over det, så håber jeg virkelig at kattene er malet med noget, som de kan tåle at få i maven når de slikker og renser deres pels.

... ahr. Mon ikke det er katteelskere der har gang i sådan noget? Det vil jeg tro.