16 marts 2008

Suzy siger: Akut familliefrokost med forvikling

Så ringede min bror og sagde: "Jeg kommer ind med noget brænde. Jeg tar knægten med. Vi kommer omkring frokosttid." Juhu!

Så ringede vi til Søster Æblekind & Co og sagde: "Kommer I til frokost i morgen?" Ja de gjorde!

Så købte vi roastbeef og peberriv og fiskefiletter og remo og ringede til forældrene og sagde: "Vi er allesammen til frokost her i morgen. Kommer I ikke også?" Joh. Det gjorde de da.
De lovede at tage cockerspanielen med, tak. Jeg trænger til at ae lange øren.

Så ringede min bror her til morgen og sagde: "Vi er alle syge. Vi kan ikke komme alligeveller. Håber ikke I har gjort det helt store ud af det for vores skyld?"

Næh. Det var sguda for vores egen :o) Men hav lige god bedring med dobbelt turbo.

Suzy Q
- så er der remo på fisk og i dén dur.

8 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg troede at remo og fisk var til tømmermænd?

Suzy Q sagde ...

Yessir, jeg har TOTALT mange tømmermænd!! Jeg var til dameslabberas i går og drak en hel flaske vin. For første gang i 5 år. Utroligt skarpt observeret, dér, Morfar!!! :o)

Pedrsn™ sagde ...

haha Aii det har jeg skutte hørt før - at de der andefødder med bræk sku være tømmermands føde! huh! :)

På forhånd - go kick off til påske ..

TV de LCD sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Suzy Q sagde ...

pedrsn: Hvor du KAN med det moderne sprog! :o)

tv de lcd: Tank you velly much. Should you by any chance be a frenchie robot? Thanks, but NO thanks, I already have a "TV de LCD".

Donald sagde ...

Aj aj aj. Hvor er det synd. Forventningens glæde er ikke den største, og der er kun én udvej! Invitér dem igen, denne gang med skovtursvognen som transport (:-) så man er sikker på de kommer.

Det kan godt være at mine indkøb er præget af at jeg aldrig ved om der er brug for dem; jeg har fryseren fuld af porretærte, helbladet spinat og lakseportioner, og remouladen, sennep, tomater, ketchup og den slags i køleskabet (grin:-)

Suzy Q sagde ...

donald: nemlig! :o)

Pedrsn™ sagde ...

det moderne sprog er lige mig - ;)

word Out