24 februar 2008

Suzy siger: Støj

I går var vi til navngivningsdag hos min Nevø 3.0 - og han var dagens charmerende midtpunkt. Men da dagen var omme og vi som de sidste gæster stadig hang lidt i bremsen med at komme ud af døren, gik han bananas og skreg som en stukken gris og var ganske utrøstelig.
"Alt for mange indtryk" konstaterede faderen træt.

Jeg har det nogenlunde på samme måde. Her til morgen var det mig der var utrøstelig ud over min trætte mand. Alt for mange indtryk. Jeg har hørt at små børn foretager deres udvikling i spring og at de har 5-ugers, og 11-ugers og hvad-ved-jeg -spring, og at de er lidt pirrelige når de er i spring. Måske er jeg i 36års-spring?

Der er blevet skruet på så mange af mine knapper på det seneste, at der er kommet knas på min kanal. Jeg vil bruge denne søndag på at fin-indstille frekvensen, så mit eget signal igen går klart og tydeligt igennem. Jeg skal være klar til ugen mandag morgen.


Det vigtigste er at vide, at det er en naturlig del af livet. Man skal bare være i det og mærke det, man behøver ikke at kunne overskue alt.

Suzy Q
- pølserne fra mine knapper, verden. Der må først skrues igen i morgen.

Ingen kommentarer: