22 februar 2008

Suzy siger: Sit down and take a load off

Den nye sofa er kommet til huse. Hold da KÆFT, den er stor. Jeg prøvede den straks, da jeg kom hjem fra aftenvagt halv-tolv-agtigt i går. Jeg sværger, jeg fylder kun to pladser! Resten af vejen ned til den anden ende var der bare grundangst for det store tomme univers
(præcis ligesom med Sukien på gule pla'er og uden bagsæ'er, da den var ny sidste forår).


Vi ofrede skænken og nu er lysestager, vaser, duge, stearinlys, billeder, harddiscoptager, dvd'er og manualer aldeles hjemløse, og flakker forvildet omkring i stuen. Jeg har lige drukket morgenkaffe med albuen på den gamle VHS. Must have new skænk - nu!

Hvem tror I glæder sig til en fredag aften med gen-hjemkommen ægtefælle, X Factor og ny fifa i nakken?

Suzy Q
- rigtigt gættet :o)

10 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

Woh! den er nice. . . har du lige siddet der på sæde nr - 2 fra højre ;)

Uden Relevans sagde ...

KÆft du må være bredrøvet når du fylder to sæder, medmindre du lå ned! ;o)

Suzy Q sagde ...

JEG LÅ NED, TOSSER!

Regitze sagde ...

WØJS!
du er voksen nu, Suzy.

Suzy Q sagde ...

ja jeg ved det godt.. jeg har lige opdaget at man slænger dårligt i den. Den er kun til at sidde pænt i. Den ryger ud igen, det kan jeg mærke. Hold kæft hvor er jeg dårlig til at shoppe! :D

Regitze sagde ...

pokker heller. hækl en pude til hver ende.
den skal nok bare formes.
giv den lige en chance.

unsent sagde ...

Det er altså en flot sofa. Tilgengæld er det dårlig google-stil at smide en reklame for wordpress ind lige under dit indlæg....

Uden Relevans sagde ...

Det er Suzys vej til millionerne...

Pedrsn™ sagde ...

dårlig stil! aii mann . . er dét vejen til millionerne !? Fårk ... ;)

tøhø - eller Suzy´s benhårde strategi . . køb og sælg . . ud å ind . . skind å ben . .

nu kammer det . . . over .. biiiip

Suzy Q sagde ...

morfar: I WISH

pedrsn: Du skal ind og ha din pille nu, tror jeg :D