12 februar 2008

Suzy siger: Matrikel News

- verdens mest lokale avis. Vor udsendte rapporterer:

Finans: Familie snydt for millioner
En lille familie i København S blev i den forgangne weekend snydt for flere millioner kroner.
Det kvindelige familieoverhoved har i en evighed spillet Lotto på Tipstjenestens hjemmeside www.danskespil.dk og mener derfor med fuld rimelighed, at det efterhånden må være hendes tur til at modtage millonerne for syv rigtige. "Jeg har spillet i årevis nu" fortæller hun bittert. "Og jeg tror faktisk at Tipstjenesten holder øje med, hvilke numre jeg har spillet på - og så trækker de nogle andre" siger hun.

Kvinden har utallige gange modtaget 38 kroner for fire rigtige, men er altså ikke tilfreds.
"Jeg var sikker på at den var der i lørdags" slutter hun skuffet.

Suzy Q
- chefredacteuse

2 kommentarer:

Naja sagde ...

Jeg synes kvinden burde oprette en gruppe på Facebook, "Borgere mod uretfærdig spilfordeling" kunne den for eksempel hedde.

Eller også kunne hun starte en underskriftsindsamling? Et ægtepar på Midtsjælland vil gerne deltage, de spillede sidste weekend på en 5-ugers kupon fra danskespil.dk. Og vandt ingenting IGEN!

Nogen burde tage initiativ til en demografisk korrekt fordelingsnøgle til udlevering af Lottogevinster.

Det kan ikke være rigtigt at det kun skal være hjemmehjælpere og social- og sundhedsassistenter i Nordjylland der skal vinde.

Har ministeren været kaldt i samråd?

Pedrsn™ sagde ...

JA jeg er osse bitter! For hvor er mine gevinster!?!? For det sku da også snart MIN tur til at vinde nowet.. lissom..

total Stor Bror samfund . .