03 januar 2008

Suzy siger: Nu skal der altså ske noget

Et kaleidoskop af sager & stemmer kværner rundt i min knold.

Hold så op med at æde alt det marcipan! Åhrrr.. ? Bare lidt? NEJ.

Nu skal den blog altså opdateres, inde i det dér skabelons-noget på blogger. Jamen hvad nu hvis alle indlæggene ryger til de evige digitale *poof*-marker? Ja, HVAD SÅ.

Nogen skal altså til eksamen d. 22. januar og nogen har endnu ikke åbnet en bog. HALLO!? Jamen.. jeg har været træt. Ja det tror da fanden når du drikker som en fisk.

Hold op med at drikke som en fisk!! Åhhrrr... det er kun en gang om måneden - og kun i sæsonen. Ja, men du er altså ikke 20 mere. Sure kost. HVAD sagde du!? ..Ikk nod..

Tag nu for hulan og BLIV TIL NOGET. Jamen hvad skal jeg blive til!? Jahhrr du går hele tiden om ævler om eget firma. Jamen det er mest så jeg kan tage på konferrencer og trække udgiften fra...

FEDT! Virkelig FLOT vision-statement for et firma (NOT). Men.. jeg ville fx virkelig gerne på denne her. Men jeg har ikk råd pga det her. Well boo-fucking-hoo. Skal du bare have i pose og i sæk? Jatak :o)

Og hvorfor sidder du så mærkeligt på stolen? Jamen.. jeg har sådan en mærkelig smerte i højre baglår.. det gør hele mit ben mærkeligt. Du siger med andre ord, at din permanente ondt-i-røvenhed endelig har manifesteret sig til et fysisk fænomen? Gudfaderbevares.

Suzy Q
- sarkasmedronningen vs pive-zulejma slår til igen

2 kommentarer:

AnetQ sagde ...

Godt nytår!
Ang. det første problem: Posterne ligger i en database (sikkert flere steder, jeg gætter på at Blogger tager backup), skabelonerne/designet ligger andetsteds, så så længe du ikke gør noget ekstraordinært dumt skulle du være uden for risikogruppen for blogsletning...
Hvis du finder svaret på "bliv til noget"-problemet, så vil jeg gerne høre om det ;)

Suzy Q sagde ...

AnetQ - tak. Okay. Nå, så tror jeg at jeg vil prøve...
Svaret på det problem finder jeg aldrig. Tror jeg. Men jeg skal nok sige til :) Godt nytår selv, ik?