13 januar 2008

Suzy siger: Mund- og hjernekludder

Så skulle jeg sige "nervepirrende", men sagde i stedet højt og tydeligt "navepirrende".

IHHHHHHHHHHHHH! Jeg hader bare den slags!

Ellers går det da meget rodet. Jeg har løbet rundt som en hovedløs høne på arbejdet og prøvet at læse aggademiske artikler om aftenen. Men der er teflon på siderne og mine øjne har ingen pigsko på.

Og så vågnede jeg op lørdag morgen og havde overhovedet ikke gjort noget som helst - men da jeg slog gluggerne op fik jeg bare en knytnæve lige i sylten. Den var den der bare... Fullblown møg-migræne. Stor pille. Lille lur. Og så på weekendvagt.

Eksamen er nu om 8 dage. Jeg skal altså virkelig til at få viklet både hjerne og tunge ud.

Suzy Q
- knudekvinde (okay, dét var lige i overkanten)

10 kommentarer:

Sifka sagde ...

Underligt, jeg har lige rejst mig irriteret fra fjernsynet, mens jeg gentog speakerens ikke navepirrende, men nævepirrende. Hun siger garanteret også bjæge i stedet for bjerge.

Sifka sagde ...

Jeg snakker ikke om dig, jeg snakker om speakeren på DR 1, der fortalte at senere på aftenen kom der nævepirrende thriller. HUN siger garanteret også bjæge.

Måske er jeg ude i noget total misforståelse, men så kig forbi til bloggerøl den 19.1, så kan vi redde kastanierne ud dér:)

Suzy Q sagde ...

Blogger-øl! DET lyder skøøøønnno... :o) Ingen kastanjer i ild, det var mig der var kryptisk.

Sifka sagde ...

Kryptisk, ja, men nu er jeg meget i vildrede. Var det dig, der i mit fjernsyn??

Ja bloggerøl er fedt og du er som sagt meget velkommen:)

Suzy Q sagde ...

Ja det var mig. Jeg snakker ind i mikrofoner, det er mit job :o) Men det kunne du jo umuligt vide!

Regitze sagde ...

hvor er det navenyttigt! ellers havde vi aller fundet ud af at det er på lørdag, vi skal happyboble sammen.
ses på café Langebro fra kl 15.30. jeg kan lige båtte min mobile identitet, hvis det sku være.

Suzy Q sagde ...

MAND hvor er I nogle fristersker... :D
Jeg er i yderste eksamenslejr på lørdag, men vil BARE gerne holde den åben, i fald jeg får fri.
Juhuu

Uden Relevans sagde ...

Jeg kommer også så :o)

Inviteret eller ej.

Regitze sagde ...

Suzy. det er i pauserne man bygger op, ing.
vi _behøver_ jo ikke drikke os fra sans og samling i timen.

gu gør du. uden relevans!

Sifka sagde ...

You really got me i gyngen der, he-he! Håber vi ses:)