15 januar 2008

Suzy siger: Klondike-junkie m zen på

Det er min nye nano. Der er spil på den. Det ene hedder Klondike - men .. det er bare syvkabalen. Helt ærligt!

Jeg er som besat. I tide og især i utide hiver jeg nanoen frem og klikker og hjuler som en vanvittig. Jeg er efterhånden helt autistisk i forhold til at scanne en situation for at se, om noget rødt kan lægges på noget sort.

Som fx. min musemåtte på mit skrivebord

Anyhoots, jeg junker om morgenen og jeg junker midt på dagen og jeg junker om aftenen. Pludselig betyder det ALVERDEN om skidtet vil GÅ OP!?!?!

Men der er jeg jo så enig med d'herre Leth & von Trier: Benspænd udvider virkelig kreativiteten. Aldrig er så mange krumspring blevet gjort, for at få spar-2 op på esset. Så klør-2 kan komme ned på den røde treer.

Nano - I love you

Sort på rødt på sort


Suzy Q
- så gik det hele op i en højere enhed igen.

2 kommentarer:

Sifka sagde ...

Når man kan klikke og hjule i eksamensugen, så kan man også finde tid til øl, nå!

Suzy Q sagde ...

UARK så er man bare super-bustet og caught red handed! :o)