25 januar 2008

Suzy siger: Erkendelse er en god ting

En dejlig dame skrev på min Facebook: "Er du en lykkelig qvinde?"

Jeg svarede hende: "Jeg har lært en lektie, som jeg tror jeg bliver glad for i længden." Hellere være glad i det lange løb - no?

Hvad er lektien? siger I. Oh I er så nysgerrige!

Franua vil jeg være SKÅNSELSLØST KREATIV.

Jeg vil efterstræbe at jeg aldrig mere, af den ene eller den anden grund og af ting og sager som jeg forestiller mig helt alene inde i mit overanalyserende hoved, sætte mit lys under en skæppe.
(Forudsat at jeg altså på det givne tidspunkt har et lys *ding* )

Suzy Q
- skæppeskøn (i dæmpet belysning og efter kl. 10, altså)

7 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

facebook....du skal lige over til mig og fortælle hvad det er.

Therese sagde ...

Sig efter mig b-r-o-k-e-b-a-c-k mountain....ej, ved ikke engang om det var dig der var inde i mit fjernsyn i går, og jeg er også bare pisse irriterende drille agtig. Meld mig endelig for voksenmobning!

Ha en skøn weekend.

Suzy Q sagde ...

Therese: HAHAHA. Min pande er mørkerød efter ca. 1000 selv-klask.

Vi speakere kalder det "multi-vrøvl" - og man har som regel en omgang, lige EFTER at man har været rigtig god. Desværre lægger folk kun mærke til multi-vrøvlen.

:) en del af jobbets charme.

Therese sagde ...

Ha ha ha :-D Så var det sgu dig. Men du var også god, det husker jeg også. Du sagde mange gode ting om Heath Ledger, øv det er trist vi har tabt den lækkerfrækkert. Han var god eyecandy!
London tips i min kommentarboks.

Pedrsn™ sagde ...

skånseløs kreativitet! HUH! mann det lyder bare sejt..Det vil jeg sku da også begynde at praktisere.. ISÆR hvis det vil udvikle mit meget mangelfulde selv!!

Skrid - jeg er kreativ på den fede lede måde! :)

Moffe - du bare for gammel til at følge med os StreetAgtige unge.. arhm . . i vores facebook eskapader.. Hvor ellers kan man finde ud af hvilken hobbit man er (Samwise!) og hvem man er af Disneys Prinsesser (Aurora!) ???

Suzy Q sagde ...

godt pedrsn - du trykker bare til!!

Pedrsn™ sagde ...

faktisk er jeg bla. uddannet tekstiltrykker .. mener du så virkelig - at jeg så skal til at begynde at trykke igen! !

Måske nogle frække figurer på gardinerne . . jooo . . hmmm. . . :)