06 januar 2008

Suzy siger: Den dybe fjernvarme-tallerken

I brusebadet har jeg fremfundet en forbløffende og lamslående nyskabende metode til at gøre badevandet varmere, uden fordyrende mellemled. Er I klar?

I stedet for at skrue OP for den varme, så skruer jeg NED for den kolde.
[Bukker og modtager brusende bifald - åhrrr tak, tak]

Alvor: Gid jeg kunne gøre det samme med radiatoren inde i stuen. Bare liiige skrue lidt ned for den kolde. Sagde hun, og samlede slåbrokken tættere om sig.

Ønske: 300 mm papiruld på loftet. Helst i går.

(Tidligere ejere mente øjensynligt at isolering var et stærkt overvurderet fænomen, hvorfor de på loftet blot har strøet en 8-10 slatne glasuldsmåtter med løs og spredt hånd, i skøn blanding med alt deres andet møg deroppe. Jeg har været oppe og fjerne møget. Nu mangler der kun ISOLERING. En iskold detalje.)

Hvis du ser en internetkonkurrence hvor de udlover loftisolering, siger du så ikke til?

Suzy Q
- og en lille fiks pilleovn. Sådan en kan ALT mand!

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Ja hvis bullcrap kunne isolere så skulle du bare have fat i Claus Hjort Federiksen.

Naja sagde ...

- Hvad med sådan een her?:

http://www.masseovn.dk/galleri/index.php?path=./masseovne/

- Den kan man oven i købet lave pizza i!! :D

Suzy Q sagde ...

moffe: jamen så findel ham og spred ham ud på mit loft. Eller vent lidt... Nej, ellers tak.

Naja: FRISTERSKE!! GODT min mand ikke glor i kommentarfeltet for så skulle jeg høre på masseovns-plageri fra nu af og til evig tid... :D
Den er lækker, men vores hus er lille-bitte og vi HAR faktisk en brændeovn, men den er for stor! Ja, når vi fyrer op i den, så er vi nødt til at åbne vinduerne.. riiiigtig dumt! Så vi skal have en lille rap sag. Men flammen i en brændeovn ER nu dejligere, end i en pilleovn...

Uden Relevans sagde ...

Mmm brændeovn... must have