18 december 2007

Suzy siger: Roskildesyge

Min krop er en fontaine af elendighed.

Jeg har tilbedt ved den hvide porcelæns-stol hele natten. Selv lidt vand ville min krop kun slynge fra sig.

Da jeg var lille kaldte min mor det for "skidebræksyge". Men da jeg blev socialklasse-assimilleret på universitetet, lærte jeg at kalde det "roskildesyge". Så vidste vi alle hvad det var, men undgik de specifikke vederstyggeligheder.

Jeg er en vredet og hul karklud. Jeg har lige taget chancen med 1/3 banan og jeg kan allerede høre og mærke protesterne...

Suzy Q
- og jeg, der i forvejen har så svært ved kropsvæsker og den slags.... *hyl*

6 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det skal drikkes væk!

AnetQ sagde ...

Revne æbler & tåååst! Har jeg hørt... Og tak for den suveræne beskrivelse af akademiseret sprog!

Mia_mia sagde ...

Fra en der lige har været det hele igennem kan jeg kun sige at det heldigvis, selvom det ikke virker sådan, har en ende!

Pas dog på med resten af husets befolkning for det kommer hurtigt på omgang...

Men som jeg har fået at vide flere gange så er vi heldige at have været det igennem det FØR jul!

God bedring!

Mia_Mia

Regitze sagde ...

ud med stikket. det er et tegn fra guderne om at slappe af. helt af. bagefter. lige om lidt.
god bedring!

Suzy Q sagde ...

revne æbler og toast... det siger ALLE! :)

mia_mia: hvordan kom du igennem det.. jeg segner.

Moffe: nu strammer du den. Med mindre du mener i gåsevin, altså.

regitze: jeg kunne ikke andet. men det faldt lige oveni to vagter som var mine... så jeg har SÅ sort samvittighed. Men jeg kan bare ikke stå på mine ben. Så ned må jeg ligge.

Mia_mia sagde ...

Nu skulle det nødig komme til at lyde som netdoktor det her men tror det hjalp at jeg ikke spiste eller drak noget i 1½ døgn, og bagefter startede jeg forsigtigt ud med youghurt og cola og ja tør tåååst... ;O) Og rigeligt med hvile så kroppen har mulighed for at komme ovenpå igen..

Rigtig god bedring!