05 december 2007

Suzy siger: Gaveregn - og mac-o-rama II

Så kom ægtehapseren hjem med GIGA-store pakker under armen i går. Til mig!?

A'HVAD!? *bjæffer og løber rundt i cirkler efter egen hale*

Apple display 20", trådløst tastatur, trådløs mus og Mac OS X Leopard. Altsammen lige til at stikke i macbook'en.

Oh fryd! Jeg kan slet ikke være på i mit skrivebord for bar' elektrisk lykke.

Suzy Q
- jeg har ikke TID. Jeg messer med min mac.

Update: Nu føler jeg protestantisk skyld. Er jeg et grådigt menneske? Jeg får akut trang til at levere det hele tilbage. Jeg vil ha det - men når jeg så får det, så tør jeg lissom ikke ha det alligevel. Hvad nu hvis jeg ikke BRUGER det nok til at jeg har fortjent at ha' det? Hvad nu hvis det gik til spilde...?? Oh gru.

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Er ikke Mac mand kan dog godt følge dig :o)

Tillykke Tulle!

Suzy Q sagde ...

Tak moffling. I dag har jeg plokket det hele i og MAND hvor det spiller. Altså. Nu kan jeg se igen. Bogstaverne var så små, før. Og mit trådløse tastatur er lige til at stikke i baglommen (hvis man altså er lidt bred over bagakslen, som jeg).
Jeg er så smart at jeg knapt kan være i mig selv. Jeg har kælet med min mac hele eftermiddagen.