26 november 2007

Suzy siger: livet passerer som på et rullende fortov

Mit nye indianer-navn skal være: Kører-Med-Håndbremsen-Trukket.

Aftenvagt fredag. Meget snak og kun lidt sjov.
Damejulefrokost lørdag. Megen sjov, meget snak og men kun lidt GT.
Svigerfars fødselsdagsfrokost søndag. Meget mad, mange høflige smil og ingen sjov.

Nu: Tysk teoretiker udbreder sig om "network sociality". Jeg inhalerer. Og stikker mig selv flade, så jeg ikke falder i søvn. Mens en håndværker har væltet ydermuren ud mod brændestakken. Der skal en bryggersdør i. Er do vimmer hvor det trækker.

Der er sjov og spænding alle vegne, men min hjerne er gået i hi, uden at tage mig med. Stil mig på et museum sammen med de andre udstoppede dyr.

Suzy Q
- jeg ser mit hvide snit til at behandle november som en overspringshandling.
Tror I ikke bare, at det er skidemeget mandag?

Ingen kommentarer: