20 november 2007

Suzy siger: Jeg må ha haft brug for det

Jeg havde stillet mit vækkeur (læs: mobiltelefon spiller Thomas Dybdahl "Seems I have secret I didn't know about") til klokken 8.00 !!!

For selv om jeg har fri, har jeg vildt travlt. En hold-kammerat fra Uni ringede i går aftes og sagde: "Jeg har brug for hjælp. Hvad har du skrevet i den synopsis som underviseren skulle have på mail i dag?"

Hvortil jeg (typisk mit liv) selvfølgelig var nødt til at svare: "Hvilken synopsis!?!?"

Christ! Nå, men det endte med at jeg fik et mobil-los i rumpetten af opringeren, og jeg sms'ede til eksamens-makkeren og berettede og hun svarede: "Orv ja. Det har vi glemt. Men det går nok alligevel". Hun er altså guld værd.

NÅ - men så jeg skulle altså UD af fjerene kl 8 her til morgen og op og læse læse læse!

Jeg vågnede kl. 11.

Suzy Q
- min nervøse studieværging er på sit allerhøjeste. Seriøst - vi er dér, hvor rengøring af badeværelset begynder at blive attraktivt.

2 kommentarer:

Carina sagde ...

Sig mig; betaler du ikke selv for det?
Er det er selvbedrag af de store vi er ude i her?

Suzy Q sagde ...

..... hvis jeg svarer på din kommentar afslører jeg jo, at jeg stadig sidder og net-surfer og endnu ikke er gået igang med at læse.

Så svaret er JA. Men jeg ved ikke hvorfor.