16 november 2007

Suzy Says: Keep them coming

Hvad skal man med en blog, hvis ikke åbenlyst prale?

Min telefon ringede kl. 3 i nat, hvor jeg af overnaturlige årsager lige var vågnet til lejligheden. For det var min søster og jeg havde ventet ved telefonen.

-"Du skal aldrig gøre det. Det gør herre-nas".
-"Hvor er du sej."
-"Ja. Det synes jeg faktisk også. Nu."
-"Kæmpe tillykke. TAK fordi du ringede."

Nevø 3.0 er i hus. Jeg er ikke til at skyde igennem.

Suzy Q
- nu officielt med titlen "Faster faster moster".

4 kommentarer:

Maria sagde ...

te-løkke!! Og jo - det gør sgi herre-nas... Mærkeligt egentligt at nogen får mere end et...

Pigen sagde ...

Tillykke :)

Sindssygt tidspunkt! Jeg skal aldrig føde noget som helst så sent om natten. Pyh...

Acq sagde ...

Hurra - tillykke til din søster!

Suzy Q sagde ...

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak :) han er ultra-cute.