11 oktober 2007

Suzy siger: Lykken er...

Jeg eksploderer af lykke!

Jeg ved ikke hvorfor!? Jeg er bare så edderhamrende glad i bøtten i dag.
(Bare rolig, det vender igen)

Måske er det fordi jeg har fri fra arbejd' :-P ?
Måske er det fordi han på restauranten i lørdags sagde "undskyld.. jeg har ikke hørt meget af hvad du har sagt det sidste kvarters tid.. for du er så smuk". Jamen det sagde han.
Måske er det fordi græsset er så grønt i det her lys. Og håndværkerne snart kommer og sætter en bryggersdør i. Og jeg rent faktisk blir klogere på det dér studie. Jeg ved det ikk.

Men - Lykken er bare at lytte til denne her. Den kan reparere næsten alt:



Lyt til den og klap med på de dér handclaps og selvfølgelig SKRÅL med i vilden sky. Og lad dig rive med af den gradvist opbyggede soul-snaskede ekstase :D

Helt ærligt, min krop havde faktisk lyst til at rende rundt udenfor og bare fræse af sted. Men jeg bryder mig jo som bekendt overhovedet ikke om den slags, så jeg behersker mig og erstatter ved at vræle med på god soul og slå lidt med halen som en laks.

Suzy Q
- SO I CAN DAAAAANCE, Y'ALL. WUU-WUUU-WUUHUUUU-UUUÅÅÅÅÅÅ. YEAH! YEAH!

5 kommentarer:

Carina sagde ...

Suzy; certificeret godt-humør-spreder
Det er forunderligt som musik kan gøre en glad i låget!
Tak for musikterapien ;-)

Suzy Q sagde ...

Yeah! :)

Uden Relevans sagde ...

Og Missionen er lykkedes Voice hjernedød ucensureret bliver taget af plakaten!!!

Pedrsn™ sagde ...

det gir bagslag den lykke - dér -- I tell ya!

hehe

capac sagde ...

fed skive