04 september 2007

Suzy siger: *tænker*

Jeg har en af mine talrige og dødsyge eksistentielle kriser, hvor jeg slet ikke kan se hvordan det hele skal gå. Selvkritisk og dommedagsagtig ud over alle grænser. Grundlæggende set er der bare noget i mig der svinger knortekæppen og synes, at ALT hvad jeg er og nogensinde har præsteret, bare er for dårligt og latterligt og alt alt for sent.*

Men så kom jeg til at se filmen "Little Miss Sunshine" i går, hvori jeg hørte replikken:

"You do what you love - fuck the rest".

Suzy Q
- fuck the rest

*det fører ingen vegne. Jeg ved det godt. Det skal også bare overståes.

5 kommentarer:

Sifka sagde ...

Nemlig!

susling sagde ...

Du kan også vende din tvivl om. I stedet er du et søgende menneske, der stræber efter udvikling og det bedste. På den måde går man aldrig i stå og bliver en selvtilfreds nok-sagt. Det sgu da egentlig ikke så tosset, vel!

Regitze sagde ...

nemlig!

Anonym sagde ...

Jeg ELSKER "Little miss sunshine" ..simpelthen bare elsker den.... Fantastisk film...

Og så er det længe siden jeg har grint så meget til en film... hele tiden små overraskelser!

Suzy Q sagde ...

Nemlig!

Ano: Jeg ER jo Olive..