01 september 2007

Suzy siger: Prepare to have ståpels

Jeg har næsten aldrig set noget så rørende i mit liv. Han sælger telefoner til daglig og så er han med i et talentshow. Han vil synge opera for dommerne. Og de gider ikke at høre det. Og så synger han. Og så kigger de op. Og så taber de kæben og snapper efter vejret.

Se det HER

I har måske allerede set det hele og ved det hele i forvejen... men så er jeg bare bagud :)

Update: Og hvis dét er tilfældet, (hvilket det tilsyneladende er) hvorfor hulan er der så ikke nogen der har fortalt mig noget!?

Suzy Q
- jeg græd. Jo. Det gjorde jeg.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er jo håbløst bagud. Og du arbejder endda i mediebranchen, mand! Han skal jo synge på Rådhuspladsen på onsdag!! ;-)

Suzy Q sagde ...

Ja det VED jeg så godt, det var derfor jeg blev opmærksom på ham og gik på youtube og så...

Carina sagde ...

Jeg tror at det var singleton som havde den på sin blog for laaaang tid siden.
Ja de tårer er blevet presset ud ;-)

Suzy Q sagde ...

Hrmf.. jeg må ha været på ferie.

Suzy-Hang-Around sagde ...

Jeg så billedet af ham hos Singleton, men gad ikke klikke på det fordi han havde grimme tænder. Nu klikkede jeg og tudede. Yes. Må virkelig arbejde med de tænder-issues.