14 september 2007

Suzy siger: Luxusproblemer

Hele sommeren har jeg gået og stærret (som min far siger) på mine himba-buske, og de ville ikke. Men nu.. midt i september...??


De ku' nok bare ikke, når jeg kiggede. Det kender jeg godt.

Og hvordan skal jeg nogensinde, NOGENSINDE få brugt alle de æwler? Grenene er ved at knække, så mange er der på.



Og de falder bare ned om ørerne på os.



Og så fik de pink roser lige lyst til at blomstre... her midt i september. Hele sommeren har de ellers spillet rimeligt kostbare.



Suzy Q
- I'm a lucky bastard

6 kommentarer:

Regitze sagde ...

har du set Farmer & familys æblepresseri?
det er smart.
æblejuice til ællebælle:) der er flere vitaminer i, end i gt.
(og med et kik på dit indlæg nedenfor: jeg gider godt headbange med dig, førend dette liv er omme).

Suzy Q sagde ...

Hehe... det vil jeg oss. Jeg mødte jo Anet Q (undr-blog) ved et tilfælde, til den fest. Det var sjovt at blog-sludre og headbange. Men nu smutter jeg over til Farmer og kigger.

julie sagde ...

Hvad er en himba-busk? Noget afrikansk? Hvis det er hindbær du har, så er det sandsynligvis en sen sort, og det skal du kun være glad for, for så er de der orm der ellers tit går i hindbær færdige med at regere og rumstere. Og hindbær uden orm er mums. Jeg har selv sådan en sen sort.

Suzy Q sagde ...

julie: Jeg indrømmer.. Det er bare hindbær. Med et par artikulationsstedassimilationer.

Regitze sagde ...

altså. himbaorme smager da bare af himba.

Talfeen sagde ...

Hvis du ikke har lavet alle æblerne til ællebælle, så tager jeg gerne imod et par ton til babymos. Skriv til talfeen@gmail.com