26 september 2007

Suzy siger: Et vink med en vognstang

Så sad Sukkermåsen og jeg og så "Ha' det godt" på DR1, mens vi ventede på Sporløs. På et tidspunkt går Doktoren igang med at forklare noget med, hvor langt man skal løbe, hvis man skal forbrænde så-og-så-meget alkohol.



Til at ledsage forklaringen har man lavet en animation af en løbende mand. Og jeg sagde.. MAND... Vi var ved at falde ned af sofaen! "Prøv lige at SE den diller på ham der!?!?" skreg jeg og vi hylede af grin.






1 min. senere kom der en sms fra nogle venner "Hvad sker der i "Ha Det Godt"? Hvorfor er der en Holmesdolk på skærmen.... Og hvorfor bevæger den sig ikke!?!?"

Jeg skrev tilbage, at vi også lige havde siddet og hylet af grin. Så blev der svaret: "Ja fed humor. Jeg har både kvalme og mindreværdskomplekser". Hvortil vi svarede "vi piger kunne godt se det sjove". Men vi skulle selvfølgelig have svaret: "Her er kun lidt kvalme, men intet mindreværd". Man er altid så klog dagen efter.


Anyhoots: Døm selv. Og hvis du vil se det "live" så gå ind på dr.dk/tv og se "Ha det godt" fra tirs 25. sep. og kør 18 min. ind i udsendelsen. Så skal I se løjer!!! Helt ærligt. Kvindelig grafiker? Eller hvad?




Suzy Q

- det er altså ikke bare mig. Jeg spurgte lige 2 kolleger og de var også helt.. "HVA?"

5 kommentarer:

Lenore sagde ...

Hvor storartet... :)

Suzy Q sagde ...

ja det er bare for vildt!

Anonym sagde ...

Ham kender jeg da! Havde ham på plejehjemmet ;-) Hehe.

Acq sagde ...

Skønt!
- og ja sgu, man undres!

Hanne sagde ...

Haha vi sad og spekulerede på det eksakt samme! Hvad er pointen i at labe anatomisk korrekt (?) mand hvis lillemanden er stendød? og hvor mange løber liiiige nøgne rundt? og hvorfor brugte de kvinder som eksempler når det var manden der var animeret? Er bryster for frække til læge Q? Og HVIS der havde været bryster havde de så også bare siddet der? Mange mange ubesvarede spørgsmål i den sammenhæng!