22 august 2007

Suzy siger: Lalleglad Uge

Så er jubelscenerne begyndt.

Jeg tog på arbejde i mandags, og var ekstremt positiv. Også da vi havde teknisk nedbrud og alle normaltilstande var sat ud af spil. Suzy: "NEJ HVOR SPÆNDENDE!" Det var superfedt virkelig at blive udfordret - jeg løste bare problemerne sådan *DAM* *DAM*DAM* - "Kom bare med ét til!" Gamle Suzy kan sgu stadig sit kram, do.

Var helt høj da jeg kom hjem, så jeg ikke kunne sove.

Men plaster på såret var, at gommen fra Sicilien var på besøg i DK for at blive ph.d - oh-lah-lah - og så kom han her og overnattede og gav nogle superhyggelige morgenmads-sessions i Casa Suzy.

Resten af tirsdagen havde jeg migræne - tak krop! - og hvis jeg ikke havde været igang med Lalleglad Uge, så havde jeg da næsten været gal over, at jeg ikke kunne læse en linie af alt det stof der ligger og venter til det nye semester.

Men nu ER jeg jo igang med Lalleglad Uge, så i stedet valgte jeg at "nyde", at jeg ikke kunne lave en døjt. Lidt kedeligt var det, jojo, men der var også mange andre kedelige ting jeg så slap for - ikk?

I dag - cyklede lige på arbejde *puster på negle og ser vigtig ud* i løbet af:

1) White Stripes - "My Doorbell"
2) Muse - "Supermassive Black Hole"
3) Aguillera - "Dirrty"

og vupti, så var jeg på kontoret. Okay, så var jeg klistret og lugtede lidt vammelt resten af dagen, men hver gang odeuren ramte min snude valgte jeg at glæææææde mig over al den motion jeg får *stift smil*.

Jeg besluttede at leve min lalleglæde helt ud og dele ud af den gode karma. Så jeg skrev en lang artikel til det interne personale-net, hvor jeg gjorde mig umage for at rose-rose-rose mine kolleger for den excellente måde hvorpå de klarede situationen i mandags på arbejdet. It's only love - give it away!

Jep!

Her til aften burde jeg vel også have læst noget "Elektronisk Medieret" som det hedder (og det er ikke noget man kan spise) men jeg gjorde det ganske simpelt ikke. Fordi jeg var god ved mig selv. Ikke stresse.

Jeg har sendt blomster til en veninde der fik en datter i går, og ringede i formiddags til min lillebror der har fødselsdag i dag:
"Hvad laver du så?" spurgte jeg ham.
"Jeg kører rendegraver!" råbte han i den anden ende. En perfekt fødselsdag i hans verden.

Suzy Q
- Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

3 kommentarer:

Regitze sagde ...

ved du hvad. så sidder man her og elsker sq også dig.

Suzy Q sagde ...

Regitze: TAK :)
Pyh... det dér på intranettet er vist blevet vel modtaget - jeg fik alligevel en mega flok sommerfugle i maven, efter jeg havde sendt det. Rosen af kollegerne var bare totalt meget på sin plads, men det skulle nok have været deres chefer der gjorde det. Så jeg var lige pissebange for at have overstepped my boundaries.
Tænk at man skal være modig, for at være venlig.

Regitze sagde ...

ja. den tanke om modighed har jeg også tænkt. når jeg roser/anerkender/takker gør jeg det fra mig personligt med cc til lederne (i begyndelsen med lidt kriller i maven). og nu har alle vist efterhånden vænnet sig til det..