23 august 2007

Suzy siger: Jublen fortsætter

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil på danskespil.dk. Gevinsten er sat ind på din spilkonto.

Spiltype Onsdags Lotto
Kupon-id: 6353-36002816-xxxxx
Købsdato: 16.08.2007
Vundet beløb: 45

Med venlig hilsen

Danske Spil A/S
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby

108 + 45 = 153 kr. Og jeg havde spillet 3 ugers OnsdagsLotto for 120,-.
Men så kom jeg til at købe et megaquicklod til kr 40,-. Som så gav gevinst på kr 50,- !!
...men så kom jeg til at købe et mini-quicklod til en tier, som der så ikke var gevinst på.
Men jeg er vist stadig i overskud :) omend måske ikke økonomisk all round. Der er jo stadig telefonregningen *synke*

Suzy Q
- overskud styrer! Fake it till you make it!

6 kommentarer:

styx sagde ...

Det jo vildt som du vinder. Du ER en vinder. :-)
Og du gi'r vel snart en bytur, ing ?

Sifka sagde ...

Jeg ved bare at du vinder en dag, jeg kan næsten mærke det. Jeg tror på dig!

Suzy Q sagde ...

YES YES Y E S !!!

Pedrsn™ sagde ...

Jeg syntes bare du RAGER til dig!! ;) Jøp!

mig selv sagde ...

jeg gik personligt over til KO lotto efter at have tabt tålmodigheden med danske spil og deres fedtede udbetalinger af 38 dkr en gang hver halve år selvom jeg lagde 200 dkr hos dem mere eller mindre en gang i måneden :-))

Suzy Q sagde ...

pedrsn: Men ikke NOK, jo ;)

mig selv: Vandt du noget, så?