28 august 2007

Suzy siger: Gud var udendørs i søndags

Så var vi da til udendørs gudstjeneste og barnedåb (nevø 2.0) i går i parken ved Torbenfeldt Gods nær Mørkøv på vestsjælland.



Jowjow.




Det ruskede og sårn, men vi klarede det alligevel. Og både Emilie, Robert og Jack blev døbt (jeg kendte kun den ene). Og nogle behjertede mennesker havde sørget for at alle, ALLE, kunne få frokost bagefter. Og en tur rundt i den gamle smedje. Dér skulle jeg da over, for jeg er jo smededatter og kan ikke få nok af duften af svedent jern. Min far var med, og pegede og fortalte.

Og så tog Søster Æblekind og jeg lige en tur i en hestevogn, med to bredrøvede nordbaggere der trak. Og ude i læge-urte-haven var der en dame der bare vidste ALT om lægeurter. Og hun solgte af dem. Min søster købte en orange-timian til mig (som jeg havde peget på og pevet efter) og min far fik en vild Skt. Hans urt, der hjælper mod bi- og hvepsestik. Han er allergiker. Men nu vil han prøve det næste gang, på vej i bilen til skadestuen, altså.

Det var ærligt talt en rigtig dejlig dag.


Suzy Q
- jeg sagde "tak for mad" til The Big Guy Upstairs

Ingen kommentarer: