04 juli 2007

Suzy siger: Kæl med dyret

Da jeg tog min taske og min jakke og gik hjem fra arbejde i mandags, råbte min kollega Ib efter mig:

".. og KÆL SÅ LIGE LIDT MED DYRET FRA MIG".

Hele det åbne kontorlandskab frøs, drejede hovederne og stirrede først på Ib og så på mig.

Ib fornemmede stemningen:

"... æh... og lidt med Sukkermåsen også.." Talk about jokking in the spinach.

"Ib" sagde jeg "jeg er ikke helt sikker på hvilket dyr du snakker om?"

"Din nye MacBook" pev han med bøjet hoved.

Jeg havde fortalt ham om den 6 timer tidligere på dagen, og den hang åbenbart stadig ved.

"Det skal jeg nok!"

Suzy Q
- man kan aldrig vide med en mand, der underskriver alle sine mails med "tungekys". Også dem til chefen :D

4 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Åhh han lyder da som en ret fed kollega.

Vil overveje at ændre min autosignatur til "Tungekys" i stedet for "Venlig hilsen".... hehehe.....

Suzy Q sagde ...

Han er en spitzenklasse kollega. Vi kan lave fis i timevis, uden overhovedet at arbejde, rigtigt ;))

Og ja, hans mail-hilsen er dejligt gavmild og imødekommende. Der er kun een, der nogensinde er blevet fornærmet, men hun kendte heller ikke jargon'en i vores afdeling :D

Stine sagde ...

Sgu da for skægt med det tungekys!! :D Hihiiiiiiiii

Uden Relevans sagde ...

Jeg har en ven der er sådan hele vejen igennem.

En typisk bemærkning fra ham er: "Nå nu skal Lillemor og jeg sgu hjem og kn*ppe".

Det er god stil :o)