04 juli 2007

Suzy siger: Grazie Mille

I morgen tidlig skrider jeg til Sicilien og klæber til min mand og ser nogle af vores aller-godeste venner blive gift.

Vejret er med mig (bemærk: temperaturen falder når jeg ankommer)


Alt det gyldne kluns er klar til at blive smidt i kufferten, jeg har købt hele Fields.


Det kan kun gå godt.

Program:
Torsdag: Rejse og sen middag/polterabend
Fredag: På stranden iført klipklappere, faktor 30 og en bog
Lørdag: Vielse om morgenen, frokost hele eftermiddagen og lounge om aftenen
Søndag: Tømmermænd spadseres væk i Palermo på gom-guidet gåtur
Mandag: Hjem til Det Lille Hus på Fest-Amager


Suzy Q
- om 26 timer er jeg stang-Palermo.

3 kommentarer:

Sifka sagde ...

Rigtig god tur med bryllup og det gyldne outfit. Det tegner godt.

Det lille hus ved jeg ikke, hvor ligger, men jeg skal nok passe på 'Øen' mens du er væk:)

Måske skal du gå easy on Palermostangen, det er trods alt Sicilien.

mariahønen sagde ...

Rigtig god tur. Med alle de forberedelser (læs:indkøbsture) kan det da kun blive godt.
Bliv bare så Palermo du vil, det kan altid undskyldes senere.

Regitze sagde ...

godt du snart kommer hjem igen. jeg har allerede sat mig til rette og venter spændt på palermoberetning.