28 juli 2007

Suzy siger: Ferietid

Som I nok har bemærket (hvis der da er nogen af jer tilbage) så er der gået flad-ud-sæson i Suzy Siger.

Suzy siger ikke så meget for tiden, for der blev dømt ferie og så slog tankometeret fra. Siden har der været hele den pukkelrygede på besøg, en koncert med Black Rebel Motorcycle Club i Den Grå Hal og en sen nat på Fingerbøllet, en drivende doven dag, en hel knevre-dag med veninde i provinsen og Suzy flyvende på motorvej i store-Suki, en søsterfødselsdag, en par-vennemiddag i luxus-gear i Holbæk og en nevø-fødselsdag.

Phew.

Nu vaskes der inden vi stryger på en improviseret invitation til Provence mandag morgen. Hvorfor? Fordi vi kan. Og så kan man lige nå hjem til sviger-nevø-barnedåb, mere familiehejs og forhåbentlig et par dage i skyggen.

Der er læst Chr. Nissen og Joe Vitale, og så skal d'herre Lars Kolind, Covey og Henrik Dahl med i tasken. Men nu må vi se hvor meget tid der bliver til dem - man skal tænke på, at jeg også har min egen mand med på turen og måske vil jeg hellere aflæse ham. Og der er indkøbt 2 box-sæt af de nye Beck *wee* - de skal knaldes i MacBook'en om aftenen i Provence, så chikaderne kan overdøves.

Myggebalsam, solcreme og badedragt, pak jer.

Suzy Q
- ferielukket en uge eller to.

ps: og bare fordi, så har jeg besluttet at sommervejret kommer til Danmark fra og med den 1. aug. - så der er varmet op til jeg kommer hjem.

6 kommentarer:

Sifka sagde ...

Øj, jeg blir næsten misundelig. Kan du ha' en god ferie og tak fordi du sørger for godt vejr herhjemme:)

Suzy Q sagde ...

tak Sifka :)

Uden Relevans sagde ...

Hey Smølf! tak for hjælpen!

Jeg har dedikeret et helt indlæg til at takke dig.

http://hvasnakkerduom.blogspot.com/2007/07/morfar-faar-et-job.html

Holme sagde ...

Hehe... Jeg ved det er totalt OT. Men jeg kunne ikke undlade at bemærke hvor godt du har kamufleret din mailadresse, så den ikke kan læses af diverse spam-botter. Men lige så snart man går ind på din profil, står adresse lige så fint og tydeligt :D

Sifka sagde ...

Kære Suzy Q. Jeg har sendt en pris videre til dig. Se min side :)

Pedrsn™ sagde ...

argh impro tur til Provence! Lucky bastards :)

Ha lækker lækker tur og tak.. så jätte mycket for det danske sommervejr du lige har besluttet dig til at smide efter DK.. Jæs sir! ;)