19 juni 2007

Suzy siger: Eksamen. Dag minus 3: Doping

DON'T ... cross over to The Dark Side..... *aarrrggghhhh *


Jeg kunne ikke klare presset. Jeg bukkede under. Jeg har myre-hjerne der myldrer og krabler, rastløs krop og speedet og rodet talestrøm.

MEN - det startede ellers godt: Jeg sprang op af høkassen i morges og røg lige ind til computeren (efter morgenkaffen, ikk.. Altså. Man er jo ikke overmenneskelig, vel.) Og prøvede mig selv af: Hvor meget kunne jeg skrive på mit oplæg, uden at slå op i een eneste bog? TO SIDER, mand!

Men så måtte jeg altså sande, at jeg ikke kan administrere at have internet-adgang når jeg skal arbejde. Bum-bum-bum... *whoosh* pludselig var jeg på den ene blog efter den anden, på den foretrukne netværksside, på aaaalle mine favoritsider, cirka hvert femte minut. Så begyndte jeg at maile. Skrive laaange e-mails... STOP SÅÅÅ!

Jeg måtte rive stikket ud og bære iBooken ind på spisebordet, hvor der ingen netforbindelse er. Rastløsheden blev ulidelig.. mit net-fix var væk.. taget fra mig.. hvad skal erstatte det??
Nåmen så kom eksamens-makkeren jo.. og man kan jo ikke være værtinde uden at byde på noget. Vel?

Ovre i Netto fik jeg mit fix, og krøb langs husmurene hele vejen hjem, med ørene brændende af skam. Og hjemme flippede jeg så helt ud, og greb mega-Tobleronen, der ellers har ligget disciplineret urørt hen i en skuffe i flere uger, og brækkede begærligt store trekanter af den. Og nu, efter min sukker-rus sidder jeg bare her, og vil have et fix til. Det er noget stads, mand! Men det er lissom dem der æder nikotin-tyggegummi for ikke at ryge: Pest eller kolera. Og jeg KAN altså ikke surfe net, når jeg SKAL skrive oplæg.

Lektionen på Dag minus 3 har været: Ornen fra Herning er ikke alene, whatever get's you through the day and to the top... Store præstationer koster. And right here is where I start paying. In.. [future] sweat. Jeg holder op på lørdag. Jeg sværger.


Suzy Q
- Precious. Myyyyy Prrrrrecious!

PS: Hvad mener I med "hvorfor sidder du så og blogger, når du burde skrive oplæg? Du kan ikke få både slik og internet.. "?
NEJNEJ, men jeg æder jo heller ikke slik lige nu, vel.

3 kommentarer:

mia sagde ...

Jeg er så glad for at høre at det ikke kun er mig der er mester i overspringshandlinger! Jeg har også mundtlig eksamen fredag, og burde sidde med hovedet begravet i bøgerne, men men men

Der var lige nogle bøger der skulle afleveres på biblo, og en pakke på posthusetm og når nu jeg skulle afsted kunne jeg lige smutte forbi svigerinden og min lille skønne nevø og tage dem med i byen, og da vi kom hjem skulle jeg lige opdateres på deres dagligdag, og så kunne jeg da lige spise med osv osv og VUPTI er kl. 23, og ikke en disse har jeg fået læst i dag! Men i morgen går jeg i gang! og det mener jeg altså!!!

Har vist også kun i morgen.. Har inviteret en studiekammerat til middag torsdag, med det påskud at vi skal læse og forberede til eksamen, men tror nu mere at det bliver sludder og sladder..!

Held og lykke med det hele!

Mia

styx sagde ...

tsk-tsk. Ikke godt.

Og så er jeg ikke på din fix-liste hvert 5. minut. Hrrmmmm

Suzy Q sagde ...

Mia: Kan du SÅ komme igang! ;)

Styx: (Jo du er da.. og når jeg er på kold net-tyrker, tænker jeg på dig hver gang jeg tar en salmiak.)