22 juni 2007

Suzy siger: Eksamen. Dag 0. It's over.

Vi arbejde til kl. 1 i nat.
Jeg sov 3 timer på en sovepille.
Vi stod op og terpede.
Vi gik ind og gjorde det.
Vi fik sagt det hele.
Censor spurgte hvornår web-protokollen blev lagt ud og www opstod.
Det vidste jeg fandme ikke, for det var ikke en del af pensum og jeg fattede ikke, at han ikke ville spørge os om noget der havde noget med projektet at gøre?
Han spurgte min makker om hun kunne svare på, hvornår sen-moderniteten startede? Æh vil du ha en dato?

Vi gik ud, og jeg var pissesur.

Vi blev kaldt ind igen - og vi fik 11 :))))))))

De havde bare lige skulle se, om vi skulle ha' 13 - derfor ondskabsfulde spørgsmål udenfor pensum. De var sygeligt vilde med projektet.

Vi fik en øl.

Jeg er lettet, glad og smadret. Og pisse-irriteret over at jeg ikke vidste hvornår web-protokollen blev lagt ud!

Nu skal jeg sove en lur, der kommer gæster kl. 18.

Suzy Q
- phew. Og dét betaler man penge for!? ;)

15 kommentarer:

Emida sagde ...

Sådan !!

Totalt godt gået, og tillykke med dit 11 tal

Uden Relevans sagde ...

73???

Det startede vist med ARPA net...

ja tillykke :O)

Sifka sagde ...

Enormt og tillykke! God weekend:)

Janne sagde ...

Det er SÅ cool - tillykke for vildt...

Suzy Q sagde ...

Taaaaaaaaaak :)

Nu har jeg fået sovet og er bare stadig kiste-kiste glad :)

styx sagde ...

Til-fucking-lykke !!

Naja sagde ...

I kom, så, og sejrede ud over det hele. Flot gået!!! :D

Og STOORT tillykke!!

Acq sagde ...

Tillykke, du er for sej!

Suzy Q sagde ...

Taaaak igen, jeg er også bare edderglad. Fejerede dagen derpå med at gå ud og holde et løfte til mig selv: Måtte købe ny computer *weee*

Michelle 'Zhelle' Rasmussen sagde ...

Wauw! Rigtig, rigtig flot! Tillykke!

julie sagde ...

Tillykke med det!! Og dejligt det er overtået for denne gang.

Carina sagde ...

Tillykke med det Suzy, for fanden hvor er det flot.

Regitze sagde ...

jeg VIDSTE det! jeg VIDSTE det bare! tillykke, Suzy - hvor er jeg stolt af dig:) og så udfaser vi lige begrebet overspringshandlinger, ing?

Suzy Q sagde ...

Tak Carina :)

jamen Regitze, det var godt at DU vidste det, for JEG vidste det BARE ikke :D
Overspringshandlinger.. det skulle måske hedde "summe-pauser", ing? :)

mariahønen sagde ...

Rigtig stort tillykke med eksamen - hvor er det bare flot! Kan godt forstå at du er stolt.