24 maj 2007

Suzy siger: Tudse-gammel. Tudse.

Den gamle mobil var næsten slidt op, men hvor har den dog været god, når jeg i seks år ikke har haft grund til at købe en ny. Men nu fyrer den altså tomme sms'er af sted, inden jeg når at skrive noget, og det bliver bare for dyrt i længden.

Så jeg fik en SonyEricsson 750i for en hel krone.

Jeg fatter ikke en meter.

Der var engang hvor jeg var den bedste i klassen til at programmere i Comal på Commodore 128.

Der var engang hvor jeg følte at det var livet om at gøre, at flytte rundt på filer, dimse, købe nye modeller og gøre ved. De kaldte mig gadget-girl.

Nu er jeg invalideret fordi jeg har fået et nyt apparat og ligner min mormor med en fjernbetjening, bare jeg skal sende en sms fra en ny telefon.

Så hvis jeg ikke ringer er det bare fordi, at det der med at overføre numre via sim-kortet... det gik grueligt galt.

Suzy Q
- kom så, to brikker! Lav en gnist! I kan godt!

4 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Nejjjj Comal - hed det ikke Comal-80? Min far skrev lærebøger om det - hæ hæ, det er godtnok et par dage siden.

...det lignede Basic, tror jeg. Og det var garntrisse mere brugervenligt end en ny mobil...

mariahønen sagde ...

Du har helt sikkert en manual eller adgang til internettet, hvor der findes tips og tricks. Men du er garanteret ikke typen som tyer til sådan noget - jaja, så går det bare endnu langsommere med at finde ud af det hele ;o)

Sifka sagde ...

Uh, det kan jeg nikke genkendende til, hva' er det med Sony Ericsson?

Suzy Q sagde ...

Lizelotte: JO det hed Comal80 *hahaha* Ahhrrr, så vælger jeg alligevel en ny mobil, fremfor at sidde og hakke med "if/then"-kommandoer :D

Mariahønen: Yes, du har fuldstændigt ret. Jeg er utålmodig og 1000% målorienteret på den uintelligente måde, så jeg kaster mig hovedløst ud i telefonen. Men jeg opsøgte faktisk SE-hjemmesiden - den kunne jeg heller ikke finde ud af... ;))
Men nu to døgn senere er jeg bare DUS med min 750i, du! :) Jeg skulle bare lige nedgøre mig selv lidt, som traditionen byder (desværre) :)

Sifka: Men det er ikke fordi jeg har SE - fx har jeg på arbejdet en Nokia og den kan jeg SLET Ikke finde ud af - og derfor er den aldrig tændt. Næh, giv mig SE til enhver tid :)) og nu har jeg fundet ud af den.

Ved nærmere eftertanke, så er min mormor vist også en virtuos med en fjernbetjening - hendes bedste ven ;))