27 maj 2007

Suzy siger: Er der en medicinsk uddannet Per Wiking til stede?

HVAD ER DET!? (se nedenstående billeder)

Af frygt for Ulollologiske repressalier tør jeg næsten ikke sige, at den kom op af min have, da jeg gravede bare for at få noget jord til den rose jeg ville til at plante i en krukke. Men så var der en mega-sten i jorden!? Jeg kan endnu ikke se hele stenen, men det er en kæmpestor, flad granitsten - perfekt afrundet i dén ende af den, som kan ses. Den virker oval - men som sagt: jeg kan ikke se den anden ende. Forarbejdet er den i hvert fald.

Nå, men så mens jeg skrabede jorden væk fra stenen, for at finde ud af hvor stor den var, så kom denne her knogledims frem. Eeeeeek!

Skal jeg ringe efter C.S.I Ama'r?
Miss Marple og Hercule Poirot?
Inspector Rebus?
Barnaby?
Anyone!?

(klik på billedet og det blir større)





Suzy Q Tennison
- hvad er nummeret til retsmedicineren!? Og hvor mange gange har jeg sagt, at ingen rør noget på det gerningssted førend jeg har set det hele. Jeg vil have begge V'er inden for en time - okay!?
(Mand, jeg var blevet en god befalingskvinde.)

Update: It's elementary, dear Watsham: Ze stone

5 kommentarer:

Dana Watsham sagde ...

Femur .... ikke nødvendigvis menneskelig.

Jeg er mere interesseret i et billede af stenen!

AnetQ sagde ...

Hmmm flad smukt afrundet granitsten + knoglerester, bu-bum-bu-bum hvor svært kan det lige være: Grav stenen op og tjek indskriften. Der burde stå på stenen, hvem knoglen har tilhørt og hvornår vedkommende levede?!

Carina sagde ...

Arj hvor er det fedt. Når jeg en gang får en have vil jeg også finde gravsten og knogler, og dyreskelletter og andre underlige ting ;-)

Suzy Q sagde ...

anetq: Præcis min tanke. Jeg graver videre i morgen, når mine arme er mindre ømme. Jeg vil da se hvor den sten ender..?

carina: yrrrgh! jeg håber fame ikk det er en gravsten.. :-S
SÅ ringer jeg altså til Tolipiet!

Sifka sagde ...

Uidentificeret knogle og sten! Jeg bli'r hængende her lidt :)