05 april 2007

Suzy siger: Skærtorsdags-helse

Efter 10 dage uden en eneste fridag er jeg helt flad - færdig - brugt - over og ud.

Så i dag vil jeg lave denne yoga-øvelse uafbrudt i 10 timer:



.. og så ellers kæle lidt med mit nye soveværelse.

Der mangler KUN at blive opsat et mega-klædeskab, som lige nu står aldeles usamlet rundt omkring i huset i 50 papæsker. Ind i mellem de udmarvende yogaøvelser driver min protestantiske og skyldbetyngede dovne sjæl mig ned i det nye soveværelse, hvor jeg giver de duftende fyrtræsplanker en gang sæbe. De skal mættes, skal de.

Ægtetrutten er på arbejde og jeg skal selv i morgen, men i dag samler jeg kræfter og muger lidt ud efter næsten to ugers total hjemme-neglekt. Selv badeforhænget har fået klorin. Det er sundt for sjælen.

Suzy Q
- kom og saml mit klædeskab. Mit ene knæ er temmeligt ømt efter at have ramt hjørnet af dobbeltsengen, der pt. er mokket ind i mit sove-kontor. Når klædeskabet er samlet og opsat, kan sengen flyttes tilbage til det nye soveværelse. Så.. I kan nok se: Det kan kun gå for langsomt.

4 kommentarer:

Regitze sagde ...

tillykkeligt!
duften af sæbemættet fyr. suk.
vi selvbyggere på gule plader, vi lever sgisme livet, hva:)

Carina sagde ...

Det er da ellers så hyggeligt at samle skab. Du kan evt vente til sukkerknalden kommer hjem, så kan I bruge det som parterapi/parprøve?

Suzy Q sagde ...

Regitze: Der nærmest HØRMER af nåleskov i hele hytten. Og så fik jeg også selv lidt sæwe, bagefter ;)

Carina: Det LYDER hyggeligt, men vi flår håret af hinanden når vi samler skabe. Såh.... ;)

Carina sagde ...

Hæ det anede mig, lidt ligesom herhjemme, jeg skal helst bare have fred til det, alle hans gode råd er alligevel HELT forkerte.
(ironien i første kommentar forsvandt med bogstaverne, som sædvanligt ;-)