25 februar 2007

Suzy siger: Olie og vand

Vi bringer her gårsdagens godnat-sludder, lige inden natlampen slukkedes. Der bliver sandt at sige sagt mange totalt langt ude ting rundt omkring i de små danske hjem.

Mand: Ih jeg læste lige i avisen, at der er nogen der arrangerer rumrejser - for folk.
Kone: Jamen, det får du ikke lov til.
Mand: Men ihhhh.. det ville jeg bare så gerne nå at opleve, inden jeg dør. At komme ud i rummet, altså.
Kone: Men når du dør...
Mand: [afbryder] Nej jeg sagde inden jeg dør.
Kone: Jaja. Men når du dør, så kan du flyve lige hvorhen du vil! Så kan du drøne rundt i "rummet" alt det du kunne tænke dig!
Mand: Arj, jeg vil altså have min fysiske krop med.
Kone: Hvorfor dog det? Den fysiske krop er bare en sæk lort der holder os nede...
Mand: Nej, det er det ikke. Det er jo den fysiske krop der skaber bevidstheden.
Kone: Nej dét er det ikke: Det er bevidstheden der skaber kroppen!
Mand: ....
Kone: Og det er ganske vist.
Mand: [med skævt smil] "Godnat og sov godt!"
Kone: hehe.. godnat skat

*nøsse nøsse* ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Suzy Q
- og der mangler toiletpapir på badeværelset.

4 kommentarer:

Regitze sagde ...

altså mænd. de har ikke andet end rum og raketter i hovedet.

Uden Relevans sagde ...

Du brugte vel ikke håndklædet så?

Acq sagde ...

ushh!

Suzy Q sagde ...

regitze: næste gang jeg skal klippes, så vil jeg altså ha' rakethår.

Mofling: Nej. Der var lige nok.

acq: Ushh?