28 februar 2007

Suzy siger: Ikke så meget.

Jeg er gået i stå. Jeg er bare totalt mega-stenet i øjeblikket. Jeg tænker ingenting, jeg laver ingenting, jeg kan ikke tage stilling til nogen ting. Jeg tænker kun på at æde sukker, og bruger al min kraft på at lade være.

Det er slemt. Vi taler om, at hvis jeg ikke havde lagt noget tøj på stolen i går aftes da jeg gik i seng (det, jeg havde haft på), så havde jeg ikke fundet noget at have på i dag. Bare en tur til Netto virker uoverskuelig. I går aftes valgte jeg at lave elendig aftensmad ud af de slatne rester der var i køleskabet, i stedet for lige at traske de 300 meter der er til en dagligvarebutik.

Jeg har mødt min nye chef. Hun virker rigtig sød. Sukkermåsen har købt en bil. Med en krøllet bag-kofanger. Som min bror sagde: "Så er den kørt til, til dig Søs". Haha. Vi har dog ikke fået den endnu. Penge/papir-arbejdet er ikke gjort.

Det regner ned fra loftet hvor jeg sidder og arbejder på aftenvagt. I bund og grund var der tonsvis af spas man kunne skrive om dét, men jeg er helt tom. Jeg er ikke decideret trist eller noget. Men selvom jeg hamrer mine to-brikker-at-rykke-med mod hinanden, så kommer der bare ikke en gnist. Måske er de blevet våde.

Suzy Q
- måske er jeg i dvale?

ps - Jeg syntes også at oscar-showet var kedeligt og intetsigende, men det var nok fordi, at det var det ;)

5 kommentarer:

Acq sagde ...

Det er fordi det er vinter. Al energien er drænet, alle vitaminer er brugt. Du skal se, i morgen vågner du og opdage at det er forår.

...eller noget...

Suzy sagde ...

acq: okay :)

Peter sagde ...

Du får lige den her at hygge dig med :


i næste liv....
I mit næste liv vil jeg være en hunbjørn!

1. Hvis du er en bjørn, kan du sove hele vinteren. Du laver absolut ingenting i 6 måneder. Det kan jeg leve med.

2. Før du går i hi, må du i princippet æde til du kan trille. Det kan jeg også leve med.

3. Hvis du er en bjørn, føder du to børn, som er på størrelse med en valnød
- og det mens du sover. Når du vågner er de halvvoksne, bløde og hamrende søde unger. Det kan jeg helt klart leve med!

4. Hvis du er en bjørnemor, ved alle, at du skal tages alvorligt! Alle som plager dine unger, får en baghånd. Det er vel også i orden!

5. Hvis du er en bjørn, FORVENTER din mage, at du grynter, når du vågner! Han FORVENTER også, at du har hår på benene, dårlig ånde og overflødigt kropsfedt.

Jep! Jeg vil være en bjørn.....

Regitze sagde ...

ginseng på flaske.
ginseng på vitaminpille.

Suzy Q sagde ...

Peter: Hvem faen ANEDE at hun-bjørne bare kørte med klatten på den måde? Føder mens de sover? Gud har godt nok været nådig med hunbjørne.
:D tak for inspirationen.

Regitze: Jeg må ikke tage speed for min mand :-/ ikke engang plantespeed (men jeg kunne jo gøre det i smug)