22 februar 2007

Suzy siger: alzheimer-beskedenhed

Da vi for nylig havde noget at fejre her i huset, spurgte familien, om vi ønskede os noget. "Næh... nej-nej, det gør vi skam ikke" svarede vi, "vi har jo ALT".

Nu her, efter vi fik 4 smukke buketter blomster, gavekort til overnatning på slot og en syndig kurv med alskens lækkerier, er det gået op for mig at jeg mangler:

En computer
En bil
En cykel
Et skrivebord
En god skrivebordsstol
6 meter isokern til skorstenen
Et køkken
Et klædeskab (x 2)
Et sæt nosser (til en forhandlingssituation)

Det var nok godt jeg ikke lavede den ønskeseddel, alligevel.

Suzy Q
- hvis man gnider to æggestokke mod hinanden, kommer der så en gnist?

3 kommentarer:

Bloggerella sagde ...

Tror ikke det med æggestokkene fungerer. Selv om nogle kvinder synes at have vandret rundt med kæmpe stikflammer siden de var 20...
Tror at den største forhindring med et sådant projekt er hjernen og projektet åbentlyse manglende rationalitet.

Regitze sagde ...

ikke nok med at mit liv er blevet meget lattermildt efter at du kom ind i det, men Claus er også begyndt at tage opvasken meget oftere. jeg har ikke helt gennemskuet om de tre ting hænger sammen.

Suzy Q sagde ...

Bloggerella: stikflammer... det er dét jeg skal bruge.

Regitze: Mænd der laver husarbejde får flere kærtegn. Han fedter :)