18 juli 2006

Suzy siger: Tour-kigning på arbejdet - en log.

Hvor! er! Rasmussen!!!! Mit hold på manager-spillet blir jo helt fucked up nu.... Eeeeiiiiii.....

16:14: De kører op ad bjerget, mand! Hvor ER HAN!?!?!Typisk, fra CSC har jeg løbende ejet: Zabriskie, Vandevelde og nu Voigt. Alle i FORKERT rækkefølge.

16:17 : "Klöden Klöden!". Jahjahh.. Det sagde han også i går... hædr..
Jeg er ikke imponeret. En mand der venter mens de andre tisser, VIL jo ikke vinde..

16:22 : Sastre med Leipheimer på hjul, siger kommentatorerne.
Jeg siger: Slå dog en brandskid, Sastre og kom op til de andre.

16:24 : ENDELIG nævner de Rasmussen. "Hans sejr på Alpe d'Huez forbliver en drøm" siger de. Hvad er der dog SKET, mand!? Han har da trænet på Maglesø-bakken ude ved Tølløse, så vi andre fik støv i øjnene. Fanden TA det her arbejde der forhindrer een i at kigge med fra etapestart...

16:33 : Igen blir man afbrudt af ARBEJDE. Det begynder at ligne en boksekamp, det her: Mænd der bare SMADRER sig selv og hinanden fuldstændigt. Det er nok derfor jeg også ser boksning.

16:37 : "Solide Sastre og Manglende Menchov" siger kommentatorerne. Eiii... alliterationer er fa'en fuckme for fattig-folk.
*whoops*

16:38: DER KOMMER MICHAEL RASMUSSEN!!!

16:40 : Hvem fanden er Frank Schleck, nu!?

16:41 : Nåååhjooo.. det ved jeg jo godt. Det er ham jeg køber i morgen, hvor han taber en ordentlig røvfuld penge, og sælger igen på torsdag, hvorefter han vinder igen...

16:42 : 700 meter igen.. Nu skal Rasmussen altså slå turboen til. Jajaja og jeg vinder også i Lotto på lørdag. Det var lissom da jeg I GOD TRO spillede på oddset live på "Italien vinder kampen".www.danskespil.dk påstår nu, at INGEN vandt "kampen", men Italien vandt "straffesparkskonkurrencen" og "VM 2006". Hallo, flueknepperi. Det var jo dét, jeg mente!
Nå - måske er der mulighed for at vinde lidt her: Jeg sætter en 50'er på, at alle andre har ham dér Schleck på deres hold. Any takers?

Suzy Q
- mit sind er et kaleidoskop af fejlinformation og fri fantasi. Og hva så.

5 kommentarer:

maria hønen sagde ...

Det er dog en fantastisk post - selvom Tour de France siger mig absolut ingenting. Det er nu godt at se entusiame :)

Suzy Q sagde ...

Tusind tak, Maria :)
Der er så stille i kommentarfeltet i øjeblikket, så jeg kommer helt i tvivl om, om jeg har skræmt folk væk.

Uden Relevans sagde ...

Jeg har det på samme måde...


hvor ER i??

you bastards!

styx sagde ...

Du ER skræmmende med din fri fantasi :-D

Suzy Q sagde ...

takker :)