23 juli 2006

Suzy siger: Ferien er igang!

Vågnede med tømmermænd efter en rigtig fin fest, åbnede mailen og fik denne besked

Hej Suzy

Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil på danskespil.dk. Gevinsten er sat ind på din spilkonto. Yderligere detaljer om transaktionen kan du finde på danskespil.dk under "Min side" og "Mine spil".

Spiltype Lotto
Kupon-id: 5957-35418119-01xxx
Købsdato: 16.07.2006
Vundet beløb: 34


Med venlig hilsen

Danske Spil A/S
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby

Hvis nu jeg samler alle de gange jeg har vundet 34 kr, har jeg så næsten ikke en million?

Suzy Q
- man kan ikke rigtigt se hvor meget sprut man hælder i en slush-ice. En anden gang skal man nok hælde sprutten i først...

2 kommentarer:

styx sagde ...

Med tiden, jo. Men så må du ikke tælle de kuponer du har købt og gange dem med 50,-
U're a winner Suzy =)

Uden Relevans sagde ...

41 kroner til mig...

kom ikke her

Måske skulle man melde sig ind i Venstre nu man er kommet til penge.