22 juni 2006

Suzy siger: stress, vejr og fritid

Er do vimmer mand hvor har jeg knoklet på det sidste. Og det har Sukkermåsen også. I dag fx har han været af sted kl. 5 - 21 og jeg 11-24 - så I kan GODT regne ud at der er to menensker der bare glæder sig heeeelt urealistisk meget til at have fri i morgen, lørdag, søndag og for mit vedkommende også: mandag. Oh yeah baby.

I weekenden skal der males hus og/eller vinduesrammer, og der er for flere uger siden indhentet forældreforstærkning til projektet. Der er bare een ting der ikke må ske: Det må ikke regne!! Og hvad sker der? Byger!

Jeg giver vejret een chance til at holde op med det dér fis, jeg gør! Hvis ikke til denne weekend, så jallerfald til Roskilde-dagene; og hvis ikke til dem, så JALLERFALD til lørdag d. 22/7 som herfra og i al evighed skal være en helligdag: "Dagen for Suzy Q's Mest Tiltrængte Ferie-start Nogensinde" - (info: fejres med champagne, cognac, kaffe, choko og hindbær. Arj det var bare noget jeg lige fandt på).

Og hvis vejret SÅ ikke makker ret, så rejser jeg ad H til - det ligger helt fast!!

2 kommentarer:

fivetosix sagde ...

Det var da meget godt fundet på til din ferie start :-)
Hold du bare fast i det ;-)
Og så et lille håndværker tip ! Det er bedst at male vinduer om efteråret, hvor malingen ikke tørre så hurtig som om sommeren i stærk sol/varme. Det bliver mere holdbart! Så udsæt I det projekt til september/oktober, hvor der også kan være mange solskins dage :-)

Maria hønen sagde ...

Jeg kan nu godt forstå dine frustrationer. Og jeg kan også godt forstå at i vælger at male nu.
1) så varmt er det heller ikke at det skulle gå ud over malingens tørretid
2) man kan stå alle sammen i haven samtidig og beundre arbejdets udførsel
3) Man behøver ikke at være bange for blåfrosne kolde fingre imens jobbet udføres.
Så god fornøjelse herfra!
Bare rolig vejret skal nok holde, det skal det bare! Især iaften - gider bare ikke endnu en skt. hans i regnvejr.