12 juni 2006

Suzy siger: Stadig vildt at være have-ejer...




Sidste år - mit første forår i huset - havde jeg nok noget præstations-angst. Ja, det siger jeg fordi i ÅR, hvor jeg ikke har revet alt op med rode, i et forsøg på at komme alt ukrudt til livs... der har jeg faktisk mange blomster. De har jo nok været der hele tiden, men sidste år fik de altså ikke en chance. Jeg ANER jo ikke hvad "stauder" er - de er grønne og ser lige så kriminelle ud som alt det andet, lige når de kommer op ad jorden. Men i år har vi haft så travlt at ukrudtet fik lov at vokse... og det var nok meget godt ;)

Suzy Q
- horte-hvaffornoget-kultur?

3 kommentarer:

susling sagde ...

Suz...fuldstændig out of context-kommentar...hvad kender du til lyhne?...det var der jeg lige har været til samtale nemlig....så nu er jeg nysgerrig - håber det er ok..

styx sagde ...

hahaha....
Suzy Q nu uden jord under neglene, men med blomster ! Eh ?

Suzy Q sagde ...

susling: smid mig en mail på suzy-kjuw@hotmail.com :)

styx: Yeah..hehehe endelig én der kan gennemskue mig ;)))