20 juni 2006

Suzy siger: Hva filan??

Simmar : Er jeg den eneste der kun kan se mine links og arkiver og den slags, aller-ALLER-nederst på siden?? Hvordan dælen er det sket? Jeg har ikk engang rodet i templaten...

NÅ men jeg er da heldigvis heller ikke særlig sur i forvejen, efter at have brugt EN TIME på at køre 14 kilometer her til morgen i København: Amager -> Rådhuspladsen = 3 kvarter; og så sluttede jeg køreturen af med at ligge bagved en granvoksen mand der opførte sig som en gigantisk BÅTNAKKE af en ansvarsløs teenager ved konsekvent at UNDLADE at bruge sit blinklys. "Nejnej JEG er så vigtig at JEG behøver ikke at blinke, I må virkelig selv allesammen SELV regne ud hvad JEG har tænkt mig at gøre i trafikken, dét kan jeg virkelig ikke ulejlige mig med at være social nok til at vise jer". Store torsk. Han sku ha haft mit store, fede kænguru-gitter lige op i bagsmækken *grrr*.

Og var der LOST i går? Ja det var der da. Men var jeg på arbejde, så jeg ikk kunne se det? Ja selvfølgelig var jeg da det. Tjekkede og dobbelttjekkede jeg med Sukkermåsen at han skulle optage det til mig? Ja JA det er da klart jeg gjorde!
Og valgte et lille, udspekuleret stik bag på videoen så at falde halvt ud, således at manden har optaget en times SORT til mig - i stedet for sæsonens sidste, store, fede, saftige afsnit af LOST???!?!?

JA for syv djævle i en brandhed tango!! *syde*

Suzy Q
- ta'r lige en kold afvaskning *hviiiiin*

11 kommentarer:

Sille sagde ...

Håber det kan hjælpe på dit 'gode' humør - at din blog ser fin ud, herfra hvor jeg sidder... Jeg ser den i FF.

Drengepigen sagde ...

Jeg vil gætte på at det er de to lange streger du har lavet i dit indlæg om Roskilde. Hvis de går for langt ud, kan din link liste og alt det andet godt rykke ned i bunden. Eller måske er dine billeder for store. Prøv at lege lidt med det og se om ikke det hjælper... :o)

Suzy Q sagde ...

sille: taaaak det var da dejligt! :)

banjoko: du er et geni - det VAR de to lange streger :)
Tusind tak.

Kenneth sagde ...

Jeg tror ikke en kold afvaskning er nok - vi må hellere få fat i FryseInstitutttet og bede dem sende deres bedste kold-front til din lokation :)

Suzy Q sagde ...

kenneth: Hehe det hjalp at kunne holde møde udendørs hele formiddagen :) dejligt

Kenneth sagde ...

Godt så - jeg ringer lige til Fryseinstituttet og siger at de godt kan lægge sig på is :D

Drengepigen sagde ...

Var så lidt Suzy. Skulle det være en anden gang siger du bare til ;D

styx sagde ...

Eh ?
hvis man nu erkender man er lost om hvad LOST er, er man så bare sluppet billigt, eller må man erklære sig som mand ?

Kenneth sagde ...

LOST er en tv-serie som folk enten bliver 110% suget ind i eller bare glider udenom :)

Det er ikke noget kønsspecifikt.

Suzy Q sagde ...

styx: http://abc.go.com/primetime/lost/

Oh manner, det er en hamrende god tv-serie. Men det er ikke sikkert det er noget for dig - der blir ikke spillet dødsmetal eller kølet harddiske af i store glasskabe *HAHAHAHA* :PPPP så det er jo KLART at du ikke har opdaget det endnu :D

Kenneth: Yes, og af en eller anden grund gør det mig ikke noget at der er nogen der glider undenom. Så er det som om at jeg kan have hemmelighederne for mig selv (sammen med de andre 23 mio, forstås)

styx sagde ...

Suzy Q - nah, det ser tamt ud :-P