02 juni 2006

Suzy siger: He's back

Nåja, og så kom manden hjem igen. Jeg var på aftenvagt onsdag og han var taget direkte fra lufthavnen på arbejde *nåhhrrr* dvs vi var begge hjemme ved midnatstid. Jeg hentede ham på metrostationen, og heldigvis, for regnen væltede ned og manden havde været på stikkerne siden kl. 6 om morgenen.

Så kom vi hjem, og han havde købt cognac til mig *nåhrrrr* Han kender da nok sin kvartals-dranker af en kone godt, hva? ;) Nå vi var helt bælgøjede begge to, det var jo NAT, mand. Men han havde haft en pragtfuld uge.

Torsdag morgen: Mega-skænderi -> udmatning -> caféburgere og skøn dyb varm lækker snak & grin -> videofilm -> lidenskabelig gensynsglæde *host* -> søvn. FanTAStisk.

Nu er der atter skægstubbe i håndvasken, havregrøds-odeur hver morgen og vitamin-emballage alle vegne. Det er bare over-dejligt! :)

Og så har han jo fødselsdag på tirsdag (dato: 060606 *eek* hold øje med HVEM der bliver født på tirsdag!!!!) og min familieorienterede mand har inviteret, ikke bare sin egen, men også hele min familie, til frokost og kaff'&kawe på mandag.

For 3 uger siden:
Suzy: Hør her min skat, det er i orden at du inviterer 17 mennesker (!) men du skal altså også SELV lave noget! Jeg gider ikke lave det hele, vel!?
Mand: Nah-naaarj! Ellerjegmener: Jajaaaaaa, hys madamme! Jeg har styr på det!

Fast forward i forgårs:
Suzy: Nåhmen.. hvad med indkøb til på mandag?
Mand: Aich, DET ordner jeg lige hurtigt på lørdag.
Suzy: Vi skal jo til fest lørdag aften i Holbæk (og selv ha' mad med), og vi skal have gjort hele huset rent, og der skal bages og skaffes et par duge, og vi skal også ned og se Venindens nye hus på sydsjælland søndag.
Mand: Jaja det er ikk nod problem.

Mandag vil vise om jeg er en over-kontrolfreak, eller om han er for laid-back. Nogle gæt?

:D

Suzy Q
- og jeg har (næsten) styr på gaven

10 kommentarer:

susling sagde ...

Tja, som kender af den slags....altså mænds styr på tingene... vil jeg for en gangs skyld gerne bryde feminini-knuden og sige: "Det går nok! De klarer den. Ikke i vores tempo, selvfølgelig ikke, og klart med visse mangler i forhold til vores standard, men er man heldig, så har man forudset lige det der mangler.....og så går det hele op i en højere enhed!" (På mandemåden og det er vel på sin vis osse ok!

PS. Venter lille niece.....har sagt 05.6.06 er cool - altid godt at blive født på en officiel flagdag....så du kan ikke rigtig ha' snak om 060606, vel!

Suzy Q sagde ...

susling: uh! Håber på at niecen kommer d. 5.6 !! :)

styx sagde ...

Mænd styrer bare, relax.
(Definite statement)
Og hvis der opstår mangler, så er det bare ær'ligt, virk'lig !
;-)

Uden Relevans sagde ...

Ja slap du bare helt af han har styr på det.

Suzy Q sagde ...

Nå okay drenge, så vil jeg skride i Silvan i morgen - og ud og købe noget extra gave-værk og en klud til mig selv i morgen :D

styx sagde ...

SuzyQ - aner man et behov for en kiks ?

styx sagde ...

u got mail ?....or not ?

Pedrsn™ sagde ...

Arrhh hva mann .. du komme til at Stress'ss og han sitter i havestol og er laid-back.. mens nynner "Sunshine Reggae" i et *Funkstar Pool Party De Luxe Mix*.. Ehhh? ja.. 666 ..

Anonym sagde ...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sagde ...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»