16 juni 2006

Suzy siger: Gadget girl heaven

IHHH jeg har helt glemt at fortælle, at Søster Æblekind & Kæreste havde en gave med hjem fra Shanghai!

JA - en cooler til min iBitch! :))) En dag, for mange måner siden, spurgte hun på messenger: "Bliver din computer nogen gange for varm?"
-"Ja!" svarede jeg. Og så loggede hun af. Det syntes jeg var riiiiimeligt mystisk.... men så glemte jeg jo alt om det igen. Indtil hun stod i stuen i mandags og skreg "pak op, pak op!" og så stod jeg med min nyeste, bedste ven i hånden: en lap-top-cooler.

Hvor COOL!



iBitch'en kunne nemlig godt blive liiiige rigeligt varm nede i venstre hjørne, på den dér deciderede usunde måde, hen mod mig... man kunne blive helt sveden på undersiden af venstre underarm når man skrev .. måske endda lidt lun helt inde omkring undersiden af barmen.. NEEEEJ, jeg gasser jo! :D Kun på armen, ikk?

Og her er den så med iBitch'en ovenpå -


SE hvor de klæ'r hinanden! Og nu er der hele tiden en hyggelig summen underneden, og kølig luft cirkulerer blidt under min lille, hvide ven.

Er jeg den eneste der ser muligheder her? Som dækkeserviet når man har gæster til koldskål.. under hovedpuden på en varm sommernat.. som lille fodskammel foran fjerneren på en varm sommeraften... men nej, man skal ikke sætte sig på den.

Suzy Q
- hvornår - HVORNÅR siger jeg - kommer teleporten!?!?!?

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Ved, man har opfundet noget, der hedder teleslyngen?? Kan det dække behovet??

Nej??!!

:D

Suzy Q sagde ...

Mie: Ehhh... Altså, hvis den kan teleslynge MIG fra et sted til et andet, SÅ er alt skingeling! :D