04 juni 2006

Suzy siger: En præcisering

Hej Suzy


Tillykke! Du har vundet nedenstående gevinst på spil på tips.dk. Gevinsten er sat ind på din spilkonto. Yderligere detaljer om transaktionen kan du finde på tips.dk under "Min side" og "Mine spil".



Spiltype Lotto


Købsdato: 02.06.2006

Vundet beløb: 76 kr

------------------------------------------------------------------------------

Hej Lotto-guder.

Tak for gevinsten - eller det vil sige: Gevinst-erne! For igen er der jo tale om 2 x 4 rigtige. Jeg sværger, jeg er ikke utaknemmelig, det er jeg ikke. Men jeg mener bestemt at vi havde talt om, at netop to rækker med 4 rigtige i hver... Det er jeg ikke overvældende lykkelig for. Især ikke når de 8 rigtige tilsammen kun havde een overlapning, og dermed ville have givet mig 7 rigtige, havde de været i samme række.

Så altså: Tusind tak for erkjendtligheden, jeg er rigtig glad for den. Især fordi den næsten dækker de udgifter jeg havde ved spillet. Men som sagt, de resterende 2.499.924,- kr, dem kan vi jo aftale jeg jeg modtager i næste uge; nu hvor vi (igen) har talt om, hvordan det dér med rækker og "rigtige" det fungerer. For at repetere: Hellere 7 rigtige i én række, end 8 rigtige i 2 rækker - okay?

Hav en dejlig pinse, ikk? Jeg skal selv have 20 familie- og svigerfamiliemedlemmer på besøg i morgen, fordi Sukkertrutten har fødselsdag ( i overmorgen, godt nok). Det kunne have været rigtig rart at dele lidt ud af lidt kontanter, overraske mormor med 100 stænger smøger, nevøen med et fremtidslegat og forældrene med et tilskud til sommerferien.

Hvad mener I med ".. garanteret bruge dem på mig selv"?!? Må jeg be' om mine (eller: jeres) himmelblå! Mit hus skal males, vandhullet der engang var en dam skal sløjfes og der skal lægges terrasse, bambussen skal væk - den er DØD for cryin' out loud! - der skal laves køkken og jeg er træt - TRÆT siger jeg! - af at sove i husets gamle bryggers! Det er altså ikke top-charmerende til stadighed at vågne op til rå gips-plader med spartel-plamager, en bordplade med vask i, og mit store, tålmodigt ventende smeg-komfur ved benenden af dobbeltsengen.

Og ellers tak for tippet med at få indlagt kateter der føres direkte i soveværelsets/bryggersets gulvafløb, så vi er fri for at stå op og tisse om natten. Men vi tror bare, at vi springer over.

Mvh

Suzy Q
- kom så med dem.

KH Suzy

6 kommentarer:

styx sagde ...

hahaha
8 rigtige ?

Uden Relevans sagde ...

Glem ikke Morfar...

visitsen sagde ...

Det er det jeg altid har sagt "man skal passe på med hvad man ønsker sig, det kan risikere at gå i opfyldelse" ... så godt Suzy at du nu tager teten og er helt præcis ;-)

Suzy Q sagde ...

styx: ja der tages fis på mig, jeg kan mærke det.

morfar: sæføli. Du ville have et blåt HT-klippe-kort ikke?

visitsen: nemlig. Nu KAN det ikke gå galt ;)

Anonym sagde ...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sagde ...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»