09 juni 2006

Suzy siger: Dagens t-shirt

Som I ved psyker jeg min ledelse via t-shirts som jeg bærer på jobbet - helst til møder hvor der er tid til at få øje på detaljer og tænke lidt over tingene.

I dag denne krejasjon, med et spørgsmålstegn for enden som desværre mangler her på billedet:


Den ekstra udfordring ligger selvfølgelig i, at de sorte bogstaver er en anelse svære at læse på den mørkegrønne baggrund, så mange siger: "Hvad står der?" og kommer helt tæt på med nærsynede, sammenknebne øjne.

Når de så opdager hvad der står, så kan I tro at øjnene bliver runde igen :D

Suzy Q

- man ka' lisså godt ha det sjovt.

ps - hvis du ikk forstår det, så sig det højt for dig selv: "Kan du forstå, dreng?" Sødt ikk?

7 kommentarer:

Carina sagde ...

PAS???
Er det sproget dreng man spørges om eller om en dreng kan forstå??

Suzy Q sagde ...

carina: Ka do få stådreng?

Planteskaeg sagde ...

Lol! Fed t-shirt. Har du selv lavet den, eller er der et sted man kan købe den slags spidsfindigheder?

Suzy Q sagde ...

Plantestub: Jeg har købt den. Men jeg kan altså ikk huske hvor... Jeg tror at det var i sådan en stak hvor der også lå sådan nogle by-dels-t-shirts, du ved: "2200 Nørrebro" osv... :)

Acq sagde ...

me like! :D

styx sagde ...

*hæhæ*
Cute - en indirekte påpegning af deres reelle impotens.

Suzy Q sagde ...

acq: hehe ja, ikk? Skal du låne den til næste ledelsesgruppe-møde? :D

styx: Tak :) *hehe*