28 maj 2006

Suzy siger: Nr 2

Misforstå mig ikke, jeg har INTET imod Ivan Basso.
Men jeg er bare så hamrende træt af at høre på at han bliver hyldet som en mester i dit og dat og han vinder sikkert også tour'en og hvad ved jeg - når vi allesammen godt ved at det er ARMSTRONG der er mesteren, og den eneste grund til at de andre kan vinde en skid er, at Lance ikke gider mere.

Og så alt det HØ man skulle høre på sidste år: "Buhuuuu, det er uretfærdigt at Armstrong er med i Tour'en igen, det gør konkurrencen kedelig, vi andre skal også have lov til at vinde" og alt dét pis.

HALLO!? Sport handler om at VINDE. Og Armstrong VINDER, og hvis du ikke kan klare det, så tag for filen en sprøjte testosteron, æd en tudekiks og meld dig ind i en dart-klub.

Men hvis du deltager, så se dog op til ham, og giv ham den respekt han fortjener, som dén der kan feje alle af banen. Dårlige, selvretfærdige, bortforklarende tabere, siger jeg bare.

Basso vinder måske tour'en i år, men det er KUN fordi Armstrong lader ham gøre det, så nobel er han sådan set også.
Og dermed er Basso bare stadig nummer to - i mine øjne. Bevares, det er da også en fin placering.

Ja, undskyld, jeg måtte bare af med det.

Suzy Q
- der er kun én mester.

10 kommentarer:

Planteskaeg sagde ...

Jaja, Suzy! Men nu ska vi jo så osse huske at hylde Basso fordi han vandt giro'en, og det endda voldsomt overbevisende. Så overbevisende var Armstærks toursejr altså ikke sidste år. Han ville muligvis kunne vinde igen, men det tror jeg slet ikke man bare skal regne med.
Den kommer til at stå mellem Basso og Ullrich. Den mand kan bare køre en enkeltstart der knalder alle andre ned, men jeg tror at Basso lægger nok afstand til ham på bjergene til at det ikke kommer til at betyde noget. Spændende blir det under alle omstændigheder.

Uden Relevans sagde ...

Armstrong er bare en EPOdopet wanker. uden potens = ingen Sheryl Crow...

hvis jeg skulle vælge mellem at pløje min svaber op i Sheryl Crow på regulær basis og at vinde Tour de France så ved jeg NOK hvad jeg ville vælge.

Jeg giver ikke en skid for sport vundet på doping.

Planteskaeg sagde ...

Hvis ikke du gir en skid for sport der er vundet på doping, UR, så er der ikke meget at sport tilbage at vælge imellem, med mindre du altså synes at bowling og dart er en sport...og ikke regner fadøl for doping.

Suzy Q sagde ...

morfar: sjovt, for jeg kan faktisk ikke, og har aldrig kunnet, fordrage Sheryl Crow. Hun laver luse-dårlig musik, mand.
Og jeg synes bare at de skal æde alle de drugs de gider. Der er jo ingen grund til blande sig i det, alle gør det alligevel, og jeg er personligt ligeglad med om rekorder bliver sat med eller uden kemi i blodet. Jeg er ikke "ædel" i tanken på den måde.. Men det vidste du jo godt ;)))

plantesjov: Fadøl er TOTALT nødvendig doping for at synes at bowling er sjovt! :D

Og jeg tror at Ulrich er ude... det må jeg sige. Jeg vil gerne overraskes, men det tror jeg bare. Og Basso? Tja.. med ham der Luke i ryggen, så kan det da godt være at han ta'r touren. Nøj hvor jeg glæder mig!!! :)

Carina sagde ...

Jeg har ALDRIG før "mødt" en anden kvinde som kan lide Touren. Fantastisk!!
Men Lance-drengen sidste år var lidt ligesom Indurain hans sidste år, det lakkede ligesom mod enden. Men fantastisk flot at han stopper mens legen er god.
På den anden side så tror jeg aldrig der kommer en der vinder så mange gange som Lance-drengen.
Doping? Har der ikke altid været det i cykelløb, vinderen er den med det største træningspensum, mest viljestyrke og den bedste læge.

Talfeen sagde ...

ÅKÆJ, så er vi tre piger, der er tosset med cykelsport. Jeg synes, at Armstrong er en fantastisk cykelrytter. Hans historie er intet mindre end utrolig, og den viljestyrke, han har lagt for dagen, er et eksempel til efterlevelse. Han har skrevet sig ind i cykelhistorien sammen med netop Indurain og hænger uløseligt sammen med Tour'en. En sportsmand af en helt særlig kaliber. Nu, hvor han selv har valgt at stoppe mens legen er god, så bliver det spændende at følge de evige lige ved og næsten-vindere fra de sidste år kæmpe om det øverste trin på skamlen, når feltet når Paris. Jeg sætter mine penge på Basso.

Suzy Q sagde ...

carina og talfeen: Husk at der er tour-spil på DR's site, og en advarsel: jeg var HOT sidste år :D

Uden Relevans sagde ...

Busterliguster er også med i koret af cykelentusiaster...

er øl ikke doping??

Anonym sagde ...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sagde ...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»