22 maj 2006

Suzy siger: med 120 i timen

Mit liv er vildt spændende, på den dér aktiv-dødshjælp-måde.

I dag malede jeg et vitrineskab. Eller det vil sige: vaskede, shell-lak'ede og grundede.
Rigtig maling ville da virkelig være ALT for sindsoprivende :-/

Tog en metro ud til Frederiksberg, mistede mit højtelskede, uldne sjal på vejen, ventede et kvarter på Sukkermåsen der vedholdende påstod at han var "lige på trapperne", frøs, var sur, købte en masconitplade i Silvan og savede den skævt herhjemme.

Ih hvor jeg bare suser derud af :-(
- men der var da ét gran af indhold i dagen: En amerikansk tv-serie.

Suzy Q
- en kniv i armen, tak.

6 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg tænker lidt i retning af posttraumatisk stress - jeg mener, det er jo ikke for tøsedrenge, det der lørdagsarrangement, vel? ;-)

fivetosix sagde ...

PHIT'en ville elske dig for det med shell-lakken ;-)
Han har holdt foredrag om det, som jeg vælger at ignorere ;-)

styx sagde ...

You just need to hear og view 'Disconnect' :-D

http://launch.yahoo.com/ar-261686-videos--Henry-Rollins
(copy and paste i browseren)

Var btw nok den video, der virkelig rykkede hank frem i min bevidsthed, siden kom spoken word.

Suzy Q sagde ...

Liselotte: haha du ER virkelig One Happy Illustrator :))) Godt illustreret, tak :)

fivetosix: Jamen jeg lærte det på den hårde måde. Malede badeværelsesdør med oliemaling UDEN shell-lak. Nu, et år efter, slår knasterne igennem. Malede fyrretræs-dobbeltdør.. måtte give den SEKS gange og overskred malingsbudgettet helt vildt.. havde ignoreret shell-lak. Så nu gør jeg det ALDRIG igen, uden.

Styx: okay? Det vil jeg da gøre, så ;) og det er også rigtig længe siden.
For mig var det simpelthen Liar, og så backtrackede jeg derfra.

Lene sagde ...

Tag en kop kaffe, et stort stykke chokolade, sæt dig i din bedste stol og tænk på at det snart er sommerferie:-)

Uden Relevans sagde ...

endnu en skabsmaler....

bemærk ordspillet.